کنایه اقراریان به زاکانی؛ سلطان وعده های بی سرانجام!

مهدی اقراریان در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چهارمین سوال است که در این دوره از شهردار پرسیده می‌شود، اظهار کرد: این شورا در پرسش از شهردار عملکرد مشخصی داشته است. ما برای پاسخگو کردن آقای زاکانی با چالش‌هایی مواجه هستیم که اگر لازم باشد این موانع، مشکلات و برخی حمایت‌ها را مطرح خواهم کرد.

کنایه اقراریان به زاکانی؛ سلطان وعده های بی سرانجام!

وی افزود: امروز رسانه‌ها ادبیاتی به کار می‌برند مانند سلطان وعده‌های بی سرانجام این ادبیات به ما ضربه خواهد زد. تبدیل شدن شهردار تهران به سلطان وعده‌های بی سرانجام برای ما مشکل آفرین است، اما گوش شنوایی وجود نداد و زاکانی اولویت‌های دیگری دارد. سودای سیاست و حضور در انتخابات ریاست جمهوری منتج به حرف‌هایی شد که نباید فراموش کنیم. ما باید در فضای سیاسی کشور مراقبت کنیم که با مدیران و مسئولانی مواجه نباشیم که در ایام انتخابات وعده سرخرمن بدهند و فکر کنند جامعه فراموش میکند.

رئیس کمیته حقوقی شورا گفت: شاهد انتصابات جدیدی در شهرداری هستیم که امیدواریم درصورتی که کسانی به عنوان سرپرست منصوب می‌شوند حتما شرایط قانونی را داشته باشند. این سرپرستی‌ها در سال اخر مدیریت زاکانی خیلی طولانی نشود.

وی افزود: آقای صادق زاده به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری منصوب شده است. در بوستان ولایت قرار شد طرح‌ها به ما اعلام شود، اما انتصاب صورت گرفته است.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ا - ی
    0

    این که چیزی نیست
    یک نفر که فقه خونده رو گذاشته زیر مجموعه مالی
    سرپرست یک اداره شده چند ماهه
    اصلن از مباحث مالی و گزارشگری چیزی نمیدونه
    و اداره رو ریخته بهم

  • ناشناس
    0

    زاکانی بدترین شهردار بعد از انقلاب

  • ناشناس
    0

    شورای شهری گه اراده ای برای انتخاب یا استیضاح و برکناری شهردار نداشته باشد بهتر است تعطیل شود!

  • ناشناس
    0

    ضرورتی که شهرداری جدید تهران به آن توجه نمی کند
    ---
    با عرض پوزش به اطلاع می رساند: با تغییر شهردار تهران و آمدن شهردار جدید در طول دو سه سال اخیر تا کنون وضع جمع آوری سازمان یافته پسماند و تمیز کردن کوچه های شهرک کیهان پایین پارک پرواز بهرود سعادت آباد منطقه 2 غرب که در زمان شهردار پیشین تهران بگونه ای سازمان یافته با کامیون رفع پسماند توسط کاگران شهرداری هر شب بخوبی انجام می گرفت هم اکنون کلا با بی تفاوتی به نظافت این شهرک دگرگون گردیده و شهرداری علی رغم دریافت هزینه سالانه رفع پسماند ؛ در طول مدت مذکور به این امر بهداشتی خطیر توجهی نداشته ، و در ضمن با انحلال بی توجیه شورای این شهرک ؛ رسیدگی به نیازهای ضروری و حیاتی ساکنان آن امثال آب و برق و گاز و نیازهای بهداشتی و امنیتی که توسط سازمانهای دولتی انجام می گیرد نا ممکن شده است .
    شنبه 03/06/1403

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد