وزیر بهداشت: مهاجرت پزشکان هیچ جای دنیا صفر نمی‌شود

​وزیر بهداشت گفت: مهاجرت پزشکان در هیچ کشور و در هیچ زمانی صفر نبوده است. هدف ما این است که مهاجرت پرستاران و پزشکان را با ایجاد انگیزه، شرایط خوب کاری، امید اجتماعی کاهش دهیم.

وزیر بهداشت: مهاجرت پزشکان هیچ جای دنیا صفر نمی‌شود

وزیر بهداشت در خصوص برنامه دولت چهاردهم برای کاهش آمار مهاجرت کادر درمان توضیحاتی ارائه داد.

محمدرضا ظفرقندی در پاسخ به این پرسش که آیا در دولت چهاردهم آمار مهاجرت پزشکان و پرستاران به صفر خواهد رسید یا خیر، گفت: مهاجرت پزشکان در هیچ کشور و در هیچ زمانی صفر نبوده است. هدف ما این است که مهاجرت پرستاران و پزشکان را با ایجاد انگیزه، شرایط خوب کاری، امید اجتماعی کاهش دهیم. مطمئن هستم که این اقدام را در دولت چهاردهم می‌توانیم انجام دهیم؛ اما امکان به صفر رسیدن مهاجرت پزشکان در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کاهش مهاجرت و ایجاد انگیزه شامل همه کادر درمان می‌شود یا گروه خاصی؟ بیان کرد: همه کادر درمان موردتوجه ما هستند. بحث مهاجرت یا ارائه خدمت در کشور‌های دیگر یک بحث عمومی در حوزه پزشکی است. پرستاران، پزشکان و سایر پرسنل حوزه سلامت مشمول این توجه هستند.

ظفرقندی در ادامه تأکید کرد: به‌غیراز بحث فراهم‌کردن معیشت و تأمین زندگی مناسب و حقوق حقه برای پزشکان و کادر درکان، فراهم‌کردن تکریم و امنیت اجتماعی برای این افراد حتی در مناطق محروم باید موردتوجه قرار گیرد.

وزیر بهداشت در آخر بیان کرد: مرتفع کردن مشکلات کادر درمان باید در اولین فرصت انجام شود، ازاین‌رو در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    در حد نرمالش بله همه شغلی یکی میره یکی میاد ووو.اما هیچکشوریم همه پزشکای بدرد بخورش نمیرن ویه مشت سهمیه ای بمونند با جون مردم بازی کنند .!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد