فرماندار تهران: طرد اتباع غیرمجاز در پایتخت پیگیری می‌شود

فرماندار تهران گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود و رصدهای صورت گرفته بحث اتباع غیر مجاز و طرد آنها به صورت جدی پیگیری می‌شود.

فرماندار تهران: طرد اتباع غیرمجاز در پایتخت پیگیری می‌شود

احمد قیومی در خصوص حضور اتباع غیرقانونی در پایتخت گفت: سازمان ملی مهاجرت یک طرح خاص را در وزارت کشور مکتوب کرده و تکالیفی را برای همه استانداران مشخص کرده است؛ در تهران نیز با شرایط خاصی که وجود دارد جلسات ویژه‌ای برای موضوع و مسئله حضور اتباع بیگانه در پایتخت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته و همچنین چند ماه از سال جدید کنترل این موضوع را شهروندان مشاهده کردند؛ چرا که در گذشته شاهد یک سری حرکات و موضوعاتی بودیم که این موارد کنترل شد به خصوص موارد و فیلمبرداری‌هایی که اتباع در برخی نقاط و مراکز داشتند که با هماهنگی‌هایی که انجام شد به سمت کنترل و مهار این اقدامات حرکت کردیم.

فرماندار تهران ادامه داد: حضور اتباع خارجی در همه جا و همه کشورهای جهان به دلایل مختلف وجود دارد اما مسئله مهم این است که باید حضور اتباع کنترل و تعریف شده باشد.

قیومی تاکید کرد: در شهر تهران نیز کار شناسایی اتباع منطقه به منطقه و محله و محله با توجه به ظرفیت‌های موجود انجام شده و حضور اتباع در مشاغل نیز یک به یک رصد شده است و باید گفت بحث اتباع غیر مجاز و طرد آنها به صورت جدی پیگیری می‌شود.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ل
    1

    خدا خیرت بده.موضوع را رها نکنید.مجازها رو هم کاری کنید،فراری شن.مثل مالیات بر کارگری در ایران

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    تشریف ببرید شهرها و روستاهای اطراف تهران چهارراه مولوی (چهار راه کابل) شوش ری رستوران های شمال تهران قهوه خانه های دربند درکه ولنجک فرحزاد باغهای شهریار اسلام شهر قلعه حسن خان لواسان قرچک ورامین حداقل صدهزار نیروهای آموزش دیده داعش و طالبان در میان افغان ها کمین کرده در انتظار فرصت ضربه زدن ب مردم و وطن؟! خیلی دیر شده حتی ارتش هم وارد معرکه شود عوامل اصلی ورود افغان ب ایران در لب مرز کار منفی خودشان را انجام می‌دهند!!!

  • ناشناس
    0

    سری به ورامین و قرچک و پیشوا به خیابان وپارک ها و کارگاه و کارخانه ها بزنید پرشده از اتباع افغانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد