استاندار اردبیل:

بستری‌های کرونا در خلخال به یک سوم کاهش یافته است

استاندار اردبیل گفت: تعداد بیماران بستری کرونایی در شهرستان خلخال با مراقبت‌های مردمی و فراگیر به یک سوم کاهش یافته است.

بستری‌های کرونا در خلخال به یک سوم کاهش یافته است

اکبر بهنامجو در جریان بازدید از بیمارستان و مراکز 16 ساعته کنترل بیماری کرونا در خلخال اظهار کرد: با حضور در جلسه قرارگاه زیستی کرونای شهرستان خلخال آخرین وضعیت ویروس کرونا را در خلخال مورد بررسی قرار دادیم که قرار شد در هفته آینده این شهرستان با تشدید کنترل‌ها و نظارت‌ها از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر رنگ یابد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مراجعین به مراکز 16 ساعته نیز در یک هفته اخیر کاهش یافته و با رصد قرنطینه خانگی افراد مبتلا به کرونا و همچنین همت سپاه و بسیج در پایش و کنترل این بیماری در محلات شرایط مناسبی را در سطح شهرستان خلخال و روستاها شاهد هستیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: با عبور از پیک چهارم و اعمال محدودیت‌هایی که در ترددهای شبانه انجام می‌شود، انتظار است تا دو هفته آینده میزان مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا نیز در سطح استان و شهرستان کاهش محسوسی پیدا کند.

بهنامجو به در پیش بودن لیالی قدر اشاره کرد و افزود: با تصمیم ستاد ملی کرونا قرار است در هفته آینده و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه شب برای حضور هم استانی‌ها در مراسم پرخیر و برکت این شب‌های عزیز محدودیت‌های شبانه از ساعت 10 تا 3 صبح اعمال نشود تا روزه‌داران و مومنان بتوانند از فیوضات این ایام پرخیر و برکت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مجموعه تلاشگران استان سعی دارند تا دو هفته آینده شرایط مناسبی در استان حاکم شده و بسیاری از محدودیت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برداشته شود تا اقتصاد و معیشت مردم بیش از این لطمه و آسیب نبیند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها