خرید گیفت کارت در ایران چگونه است؟

در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها و نداشتن حساب‌های بین‌المللی، می‌توان بجای استفاده از کارت‌های اعتباری، از گیفت کارت‌ها استفاده کرد.گیفت کارت‌ها، کارت هدیه‌هایی هستند که به منظور فراهم کردن امکان خرید آسان تهیه شده‌اند.

خرید گیفت کارت در ایران چگونه است؟

گیفت کارت ها، کارت هدیه هایی هستند که به منظور فراهم کردن امکان خرید سریع و آسان تهیه شده اند. در ایران به دلیل وجود تحریم ها و نداشتن حساب های بین المللی، می توان بجای استفاده از کارت های اعتباری، از گیفت کارت ها استفاده کرد. تهیه و خرید گیفت کارت در ایران نیز به نوبه خود با دشواری هایی همراه است بنابراین برای خرید انواع کارت ها مانند گیفت کارت ویزا و گیفت کارت استیم و دیگر کارت ها می توانید از خدمات شرکت های واسط مانند ایرانیکارت استفاده کنید.

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت ها بهترین جایگزین برای پول نقد هستند. هر گیفت کارت مقدار مشخصی اعتبار دارد و تا سقف اعتبار آن ها می توان خرید کرد. معمولاً گیفت کارت ها به عنوان هدیه و یا برای پروموشن های تخفیفی در نظر گرفته می شوند. هر سایت گیفت کارت مخصوص به خرید از آن سایت را ارائه می دهد اما اگر می خواهید گیفت کارتی داشته باشید که بتوان با آن از همه سایت ها خرید کرد باید گیفت کارت ویزا خریداری کنید. در ادامه مطلب انواع گیفت کارت ها را برایتان توضیح می دهیم.شرکت های زیادی این گیفت کارت را ارائه می کنند، موجودی هر گیفت کارت می تواند 5 تا 1000 دلار باشد. مزیت بزرگ گیفت کارت مخصوصا برای ایرانیان که دسترسی چندان راحتی به حساب های بانکی ندارد این است که با استفاده از این کارت ها می توانند پرداخت های ارزی خود را انجام دهند.

انواع گیفت کارت ها

• گیفت کارت پلی استیشن و گیفت کارت ایکس باکس

گیمرهای حرفه ای برای خرید بازی ها و ابزار های مخصوص به کار خود، باید اکانت خود را شارژ کنند. پلی استیشن و ایکس باکس از کنسول های پر طرفدار در سراسر دنیا هستند با تهیه این گیفت کارت ها استفاده از تمامی خدمات این شرکت ها مانند خرید اپلیکیشن ها و بازی های آنلاین به آسانی انجام می شود.

• گیفت کارت اپل (Apple) و گوگل پلی(Google Play)

برای استفاده از امکانات اپ استور اپل(App Store) و گوگل پلی(Google Play) بهتر است از گیفت کارت استفاده کنید. با داشتن این گیفت کارت ها به راحتی می توانید حساب خود را شارژ کنید و از تمامی امکانات این دو برنامه استفاده کنید. این گیفت کارت ها شخصی نیستند و شما می توانید آن را هدیه دهید.

• گیفت کارت استیم (Steam)

اگر شما یک گیمر حرفه های هستید حتما نام استیم به گوشتان خورده است. استیم یک پلتفرم برای انواع بازی های کامپیوتری است. با خرید و در دست داشتن گیفت کارت استیم شما می توانید بازی های مورد علاقه ی خود را تهیه کنید . معمولا این بازی ها 10 تا 100 دلار قیمت دارند.

• گیفت کارت ویزا

کسانی که کارت اعتباری ندارند و نمی خواهند درد سر باز کردن حساب را داشته باشند می توانند از گیفت کارت ویزا استفاده کنند. با کمک گیفت کارت ویزا می توانید از تمامی سایت های معتبر اجناس مود نظر خود را خریداری کنید و حتی آن را به دیگران هدیه دهید.

چگونه در ایران گیفت کارت تهیه کنم؟

گیفت کارت ها مانند پول نقد هستند و هر زمان که بخواهید می توانید از آن ها استفاده کنید. برای تهیه ی گیفت کارت باید به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید. در این سایت انوع گیفت کارت ها موجود هستند و شما پس ثبت نام در پنل سایت می توانید نوع گیفت کارت خود را مشخص کنید و اطلاعات خود و مبلغ مورد نظر را وارد کنید. پس از خرید، کارت هدیه ی مجازی شما به ایمیل شما ارسال می شود. شما با استفاده از کد ارسال شده می توانید خرید های خود را انجام دهید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها