سلامت ۵۰ هزار بویراحمدی در خطر است+تصاویر

مسیر « یاسوج-سی سخت» توریستی‌ترین شهر جنوب ایران مملو از زباله‌های خانگی است.

سلامت ۵۰ هزار بویراحمدی در خطر است+تصاویر

حریم مسیر ارتباطی یاسوج- سی سخت حدفاصل پل مهریان تا گنجه‌ای در حوزه استحفاظی شهرستان بویراحمد مملو از زباله‌های خانگی و حتی در برخی نقاط زنخاله‌های ساختمانی است.

از پل مهریان تا گنجه‌ای جمعیتی افزون بر 50 هزار نفر ساکن هستند که با سرگردانی زباله‌های خانگی و نخاله‌های ساختمانی در سایه بی توجهی فرمانداری به عنوان متولی دهیاری‌ها سلامت آنان در خطر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بویراحمد گفت: از پل مهریان تا گنجه‌ای حریم اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوده ولی در زمینه نگهداری و پاکسازی از زباله حوزه وظایف دهیاری‌های مستقر در این محدوده هستند.

مهران مسعودی با بیان اینکه پاکسازی‌های در این زمینه انجام می‌دهیم، افزود: پاکسازی پسماندهای خانگی جزو وظایف دهیاری‌ها بوده و برای تجمیع نخاله‌های ساختمانی مکانی را پشت فرودگاه یاسوج تعیین کرده‌ایم و در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بدون شک با افرادی که در حریم راه‌ها نسبت به خالی کردن نخاله‌های ساختمانی اقدام می‌کنند، برخورد می‌شود، بیان کرد: تاکنون در این زمینه چندین پرونده تشکیل و به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد