ابلاغ ۱۴۳ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل امسال کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ ۱۴۳ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل امسال در استان خبر داد.

ابلاغ ۱۴۳ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل امسال کهگیلویه و بویراحمد

حسین کلانتری در نشست شورای مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیل‌های فروردین ماه امسال در استان، افزود: برای بازسازی ابنیه و تاسیسات آسیب‌دیده در اثر سیل وقت زیادی نداریم و باید قبل از فصل بارش راه و مسیرها بازگشایی و ابنیه و تأسیسات بازسازی شود.

وی اظهارکرد: معیار ما در چنین حوادث که ممکن است در آینده رخ دهد سیل ابتدای امسال در نظر گرفته می‌شود و در صورت وقوع دوباره چنین سیلی نباید شاهد خسارات زیادی باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 143 میلیارد تومان برای جبران خسارات سیل امسال در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: از این میزان حدود 59 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی اعلام شده و کمک‌های بلاعوض هم 38 میلیارد تومان در بخش کشاورزی و 46 میلیارد تومان در بخش مسکن ابلاغ شده است.

کلانتری تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد باید با توجه به شرایط توپوگرافی استان پیش‌بینی‌های لازم را برای مواقع بحران داشته باشد و با رعایت اصل پیش‌بینی، پیشگیری‌ را در دستور کار قرار دهیم و جهت اقدام و امداد به موقع آمادگی داشته باشیم.

وی ادامه داد: مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی استان بحث مدیریت بحران را جدی بگیرند و هر کدام از دستگاه‌ها یک کمیته داخلی در این زمینه تشکیل دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از این پس، ارزیابی‌ها در وقوع هر حادثه‌ای باید کمی باشد و بر اساس حق و عدالت قضاوت می‌شود تا جای گلایه مندی نباشد.

وحید محمدی تبار، مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: بررسی وضعیت آتش سوزی ها در مناطق جنگلی آسیب شناسی شده است و امسال به دلیل حجم بالای بارش‌ها و کاهش چرای دام آتش سوزی های گسترده تر در سطح کشور بخصوص در استان شاهد بودیم.

وی بیان کرد: در بحث زمستان آینده باید از هم اکنون هماهنگی و آمادگی های لازم را داشته باشیم و وظایف را تفکیک کنیم و هر دستگاهی را با توجه به وظیفه ذاتی و قدرتی که دارد مسئول یک موضوع در حد توان قرار دهیم تا خسارات انسانی و مادی کاهش یابد.

منبع: ایسنا

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد