اعزام 5750 اصفهانی به مراسم حج امسال/ سلامت حجاج تأمین شده است

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: امسال 5 هزار و 750 زائر در قالب 41 کاروان از استان اصفهان به حج اعزام شدند که از این تعداد 2 هزار و 700 نفر مرد و 3 هزار و 50 نفر نیز زن بودند و 214 نفر به عنوان عوامل اجرایی نیز به همراه حاجیان به مراسم حج اعزام شده‌اند.

اعزام 5750 اصفهانی به مراسم حج امسال/ سلامت حجاج تأمین شده است

غلامعلی زاهدی اظهار کرد: آخرین پرواز حجاج از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بامداد امروز صورت گرفت و کلیه زائران استان اصفهان به مراسم حج اعزام شدند.

وی افزود: امسال 5 هزار و 750 زائر در قالب 41 کاروان از استان اصفهان به حج اعزام شدند که از این تعداد 2 هزار و 700 نفر مرد و 3 هزار و 50 نفر نیز زن بودند و 214 نفر به عنوان عوامل اجرایی نیز به همراه حاجیان به مراسم حج اعزام شده‌اند.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: از تعداد کل کاروان‌‎های اعزام‌شده، 22 کاروان ابتدا به مدینه سفر کرده و سپس به مکه اعزام شده‌اند و 19 کاروان نیز ابتدا به مکه رفته و سپس به مدینه اعزام شدند.

وی با اشاره به تمهیداتی که برای بهداشت و سلامت زائران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از کاروان‌های اعزام‌شده، هر 2 کاروان دارای یک پزشک بوده که پس از رسیدن حجاج به عربستان، در مجموعه‌های مرتبط مستقر می‌شوند.

زاهدی ادامه داد: سوابق پزشکی کلیه حجاج که توسط پزشک هر کاروان‌ پس زا معاینات لازم در ایران بررسی شده، ثبت می‌شود و حجاج در کشور عربستان نیز تحت نظر پزشک خواهند بود.

وی در پایان تصریح کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی و هیأت پزشکی حج مسؤولیت تأمین سلامت حجاج را برعهده دارند و سلامت حجاج تأمین شده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها