شش پروژه عمرانی دلگان در مسیر اجرا و تکمیل

فرماندار دلگان گفت: شش پروژه بزرگ شامل مجتمع فرهنگی و هنری دلگان، پارک و سایت اداری، کتابخانه و سالن مطالعه دانش آموزی، پاسگاه محیط بانی، ساختمان هواشناسی، پایگاه امداد جاده ای گزگر در دلگان در مسیر تکمیل و اجراست.

شش پروژه عمرانی دلگان در مسیر اجرا و تکمیل

مجتبی شجاعی افزود: فاز تکمیلی پروژه مجتمع فرهنگی و هنری دلگان با پیشرفت حدود ۶۰ درصد که از طرح های برتر کشوری است در مرحله فرایند برگزاری مناقصه در ماه جاری، انشعابات آب و برق و محوطه‌سازی می باشد.

وی بیان کرد: مجهزترین و فاخرترین مجتمع فرهنگی هنری استان و ازآثار برتر معماری در مساحت ۲۸۰۰ متر مربع در حال ساخت می‌باشد.

شجاعی اظهار داشت: مجتمع پارک اداری دلگان طرحی به منظور تجمیع ادارات دلگان در یک نقطه پروژه ساختمان پارک اداری دلگان در دو طبقه با زیربنای ۲ هزار و ۷۶۷ مترمربع می‌باشد که طبق آخرین پیگیری ها در حال آماده شدن برآورد و مناقصه به منظور انجام فرآیند مناقصه طی ماه آتی می‌باشد.

وی افزود: بزرگترین کتابخانه و سالن مطالعه دانش‌آموزی استان با ۱۲۰۰ متر مربع مساحت در حال احداث در شهرستان دلگان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان می‌باشد که در حال اجراست.

وی ادامه داد: ساختمان پاسگاه محیط بانی با اسکلت بتن در یک طبقه و با زیربنای ۲۰۰ متر مربع و از دو قسمت استراحت محیط بانان و قسمت اداری می باشد که قرارداد آن با پیمانکاری جمشید امیری در سال ۹۷ به مبلغ 2482 میلیون ریال شروع گردید که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصد در حال اجرا می باشد.

فرماندار دلگان افزود: سفید کاری دیوارها و اجرای سقف کاذب و جذب پیمانکار جهت اجرای دیوار کشی و محوطه سازی محیط ‌بانی و اخذ انشعابات آب و برق و پروانه ساختمان از اقدامات در حال پیگیری می‌باشد.

وی ادامه داد: پایگاه امداد جاده ای هلال احمر در گزگر نیز در حال آماده شدن برای بهره برداری است و ساختمان هواشناسی دلگان ‌نیز تا نیمه نخست سال جاری میبایست به اتمام برسد.‌

فرماندار دلگان گفت: رویکرد کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال جاری ابتدا ارزیابی عملکرد اعتباری سال گذشته دستگاهها، تکمیل طرحهای با اولویت پیشرفت بالا و پروژه های مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و جهش تولید خواهد بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها