۳۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق مرزی خراسان جنوبی توزیع شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۳۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان روستاهای نهبندان و سربیشه خبر داد.

۳۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان مناطق مرزی خراسان جنوبی توزیع شد

محمدرضا رضایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ارکان ساختاری جمعیت هلال احمر بیان کرد: هلال احمر جمعیتی خدمتگذار بوده که تسکین آلام بشری فلسفه وجودی این جمعیت است.

وی با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر همواره در بحران‌ها خط مقدم هستند، افزود: علاوه بر این، خدمت به محرومان و نیازمندان در زمان آرامش از جمله اقداماتی بوده که توسط این افراد رقم می‌خورد.

رضایی با اشاره به شیوع کرونا و تأثیر آن بر اقشار محروم بیان کرد: فعالیت ویروس کرونا در کشور و استان علاوه بر به خطر انداختن سلامت جامعه، معیشت بسیاری از خانواده را در شرایط سختی قرار داده است‌

وی ادامه داد: به دنبال شیوع این ویروس، جمعیت هلال احمر همه ظرفیت‌های درونی و بیرونی را فعال کرده تا با استفاده از منابع داخلی و کمک‌های مردمی بخشی از آسیب‌های معیشتی مردم نیازمند را جبران کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: در این راستا ۳۶۰ بسته غذایی برای ۱۵ روستای مرزی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه به همت خیریه علی ابن ابیطالب (ع) تهیه و با حضور هنرمندان و ورزشکاران مطرح کشوری در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی بیان کرد: حمایت‌های جمعیت هلال احمر تنها به توزیع بسته‌های غذایی معطوف نمی‌شود بلکه اجرای طرح‌های مختلف حمایتی و اعزام کاروان‌های سلامت از دیگر اقدامات انجام شده است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها