وضعیت اقامت گاه های بوم گردی خراسان شمالی قرمز است

رئیس انجمن اقامت گاه های بوم گردی خراسان شمالی گفت: وضعیت اقامت گاه‌های بوم‌گردی این استان قرمز است.

وضعیت اقامت گاه های بوم گردی خراسان شمالی قرمز است

وصالی، اظهارکرد: صاحبان اقامت گاه های بوم گردی در این استان کم کم از ماشین فروشی به سوی فروش سایر اموال خود، روی می آورند.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا وضعیت بسیاری از مناطق کشور را قرمز کرده است، افزود: باید به این نکته توجه داشت که با شیوع این ویروس در حال حاضر وضعیت اقامت گاه های بوم گردی استان نیز قرمز شده است.

وصالی ادامه داد: اوج کاری اقامت گاه های بوم گردی در این استان سه ماه بهار است که در سال جاری این اماکن تعطیل بودند و شهریور تا آبان ماه سال نیز از دیگر ایامی است که فعالیت های اقامت گردی در این استان اوج می گیرد اما ترس ما بر این است که طی این مدت نیز به علت شیوع این ویروس متضرر شویم.

وی تاکیدکرد: اگر قرار بر این است که اقامت گاه های بوم گردی استان طی تابستان و پاییز نیز تعطیل باشند باید از سوی مسئولان راهکاری اندیشیده شود تا صاحبان این واحدها به نحوی درآمدزایی کنند.

رئیس انجمن اقامت گاه های بوم گردی خراسان شمالی با اشاره به اینکه اقامت گاه های بوم گردی این استان از زمان شیوع ویروس کرونا تا پایان اردیبهشت ماه 15 میلیارد ریال خسارت دیده اند، گفت: برای راه اندازی این واحدها، تسهیلات دریافت شده است، اما هم اکنون که فعالیت ها متوقف شده است باید بانک ها همکاری های لازم را نداشته باشند و اقساط وام ها را دریافت نکنند که این امر اکنون از سوی بانک ها انجام نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد تا پایان سال نیمی از این واحدها ورشکسته شده و به طور کامل تعطیل می شوند.

به گفته وصالی در حال حاضر 33 اقامت گاه بوم گردی مجوز فعالیت دارند.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد