۳۵۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کردستان بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در این استان، گفت: تا ظهر امروز ۳۵۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کردستان بستری شدند.

۳۵۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی کردستان بستری هستند

فرزین رضایی ظهر امروز جمعه آخرین آمار و وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کردستان را تشریح کرد.

وی با اشاره به روند رو به رشد شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در سراسر استان کردستان به‌ویژه شهرستان سنندج، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۵۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک بیمارستان‌های استان، افزود: در بیمارستان توحید سنندج ۱۸۹ نفر، بعثت سنندج ۴۳ نفر، کوثر سنندج هفت نفر، امام خمینی (ره) سقز ۲۷ نفر، بوعلی مریوان ۱۴ نفر، فجر مریوان ۱۰ نفر، شهید بهشتی قروه ۱۰ نفر، امام حسین بیجار هفت نفر، بیمارستان سینای کامیاران ۱۶ نفر، امام خمینی (ره) دیواندره هفت نفر، صلاح‌الدین بانه سه نفر و بیمارستان رازی بانه ۱۹ نفر بستری هستند.

وی به وضعیت بیماران با وضعیت حاد ابتلاء به ویروس کرونا در استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: اکنون ۴۰ نفر بیمار مبتلاء به کرونا در بخش ویژه (آی. سی.یو) بستری هستند.

رضاعی آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۱۹۲ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۷ نفر در سقز، ۴۸ نفر در سنندج، ۲۱ نفر در قروه، ۲۰ نفر در بانه، مریوان ۱۲ نفر، بیجار ۱۲ نفر، ۱۹ نفر در کامیاران، هشت نفر در دیواندره و پنج نفر در دهگلان جان باختند که همه موارد به‌صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

وی خطاب به شهروندان عنوان کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، عدم حضور در تجمعات، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه را تا قطع زنجیره انتقال این ویروس مهلک را رعایت کنید در غیر این‌صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

منبع: مهر

24

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد