کاهش تلفات برق در شهر اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کاهش تلفات شبکه برق به میزان ۳ درصد در شهر اهواز با اجرای پروژه‌های فنی و غیرفنی خبر داد.

کاهش تلفات برق در شهر اهواز

حسن کریمی، اظهار کرد: توجه به تلفات در شبکه‌های توزیع برق، به دلیل پرهزینه بودن تولید انرژی و صرف سرمایه‌گذاری زیاد، دارای اهمیت زیادی است که در این راستا با انجام پروژه‌های مختلف فنی و غیرفنی، تلفات برق کلانشهر اهواز از ابتدای امسال تا پایان خردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۳ درصد کاهش یافت.

وی، افزود: این اقدامات علاوه بر کاهش تلفات، منجر به ذخیره حدود ۳۰۰ میلیون کیلووات انرژی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، تصریح کرد: اختلاف انرژی تحویلی و انرژی توزیعی همواره یکی از معضلات بخش توزیع است که شناخت عوامل موثر در ایجاد تلفات شبکه و برنامه‌ریزی به منظور رفع آن می‌تواند انرژی قابل توجهی را ذخیره و حجم مالی زیادی را نیز صرفه‌جویی کند.

کریمی، عنوان کرد: عوامل مختلفی همچون عدم تقارن بار فازها، نابالانسی بار فیدرها، پایین بودن ضریب قدرت و استفاده نامناسب از ظرفیت ترانس‌ها و یا برق‌های غیرمجاز در تلفات انرژی موثر هستند.

وی، افزود: شرایط خاص آب و هوایی و میزان آسیب‌پذیری شبکه ناشی از عوامل جغرافیایی و محیطی نیز از دیگر عواملی است که وضعیت شبکه برق کلانشهر اهواز را با دیگر مناطق کاملا متفاوت کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام‌شده به منظور تحقق کاهش تلفات در سه ماهه اول سال جاری، تعویض ۲ هزار و ۶۵۵ دستگاه کنتور معیوب و نصب ۹۲ دستگاه کنتور هوشمند در شهر اهواز است.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد