نخستین کارگاه خیاطی در بمپور راه‌اندازی شد

بخشدار مرکزی بمپور در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: نخستین کارگاه خیاطی به مناسبت عید سعید غدیرخم با همکاری فرمانداری و بخشداری مرکزی این شهرستان با اعتبار ۱۵ میلیون ریال راه اندازی شد.

نخستین کارگاه خیاطی در بمپور راه‌اندازی شد

زینب علم روز یکشنبه اظهارداشت: در این کارگاه که با حمایت فرمانداری و بخشداری مرکزی بمپور راه‌اندازی شده برای ۶ نفر از بانوان سرپرست خانوارها شغل ایجاد شده است.

وی همچنین از راه‌اندازی یک کارگاه تولیدی دیگر در بخش مرکزی بمپور خبر داد و گفت: با هدف حمایت از بانوان سرپرست خلانوار و همچنین حمایت از تولید داخلی در سال «جهش تولید» یک کارگاه تولیدی دیگر در چند روز آینده نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار مرکزی بمپور اظهارداشت: تمامی هزینه‌های راه‌اندازی این کارگاه‌ها بصورت وام بلاعوض و در راستای حمایت از بانوان کارآفرین پرداخت شده است.

وی همچنین ضمن توصیه به شهرندان جهت خرید از این کارگاه تولیدی افزود: از آنجاییکه در این کارگاه تولیدی کیف و لباس تولید می‌شود بنابراین انتظار می‌رود شهروندان اقلام موردنیاز خود را از این کارگاه تهیه کنند.

به گزارش ایرنا شهرستان بمپور در ۲۵ کیلومتری ایرانشهر و این شهرستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها