۳۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی در هفته دولت در کردستان توزیع می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: با حمایت های دولت و کمک خیران در هفته دولت امسال ۳۰ هزار بسته حمایتی و معشتی بین اقشار آسیب پذیر استان توزیع می شود.

۳۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی در هفته دولت در کردستان توزیع می شود

خالد جعفری ظهر امروز چهارشنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: در دوران کرونا با توجه به اثراتی که بر معیشت مردم گذاشت دولت تا این مقطع اقدامات قابل توجهی را انجام داد و توسط استانداری کردستان و با حمایت خیران در همان روزهای ابتدایی ۶۰ هزار بسته بهداشتی با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: همچنین ۲۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی نیز با اعتبار ۳.۳ میلیارد تومان از طریق فرمانداری‌های سطح استان بین اقشار آسیب پذیر و خانواده‌هایی که به واسطه کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده بودند، توزیع شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۶۰۰ کارت هدیه نیز با کمک بنیاد مستضعفان کشور برای توزیع میان مرزنشینان و کولبران تهیه شد، ادامه داد: این کار توانست بخش کوچکی از مشکلات اقتصادی مردم این مناطق را حل کند.

جعفری با اشاره به اینکه در مجموع برای این اقدامات ۹.۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، یادآور شد: در هفته دولت نیز ۳۰ هزار بسته حمایتی و معیشتی با اعتبار پنج میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از طریق فرمانداری‌ها توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت اشاره کرد و بیان کرد: پروژه‌هایی که در حوزه اقتصادی در این هفته افتتاح می‌شوند، پروژه‌هایی هستند که آماده بهره برداری هستند چرا که در کنار این پروژه‌ها کار اتمام پروژه‌های بزرگ دیگری نیز در حال انجام است که به صورت ویژه در آینده نزدیک با حضور و یا توسط ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور و وزرا افتتاح خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: برای هفته دولت ۱۲ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری ۹۱۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری است و تا آخر سال نیز هفت پروژه بزرگ اقتصادی دیگر با حجم سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

جعفری اظهار داشت: موضوع دیگر نیز بحث زنجیره فولاد است که عملیات اجرایی آن از حدود یک ماه پیش با حجم سرمایه گذاری هشت هزار میلیارد تومان آغاز شده است و طبق برنامه زمان بندی شده تا سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید که در این صورت برای بیش از شش هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد کرد.

منبع: مهر

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد