نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک در بیرجند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از آغاز نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک از امروز خبر داد.

نوبت‌دهی اینترنتی تعویض پلاک در بیرجند

سرهنگ علیرضا عباسی اظهار کرد: شهروندان برای دریافت نوبت می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز از مسیر نشانی اینترنتی www.nobatdehi.epolice.ir و یا لینک مربوطه در سایت راهور ۱۲۰ اقدام کنند و نوبت‌دهی اینترنتی رایگان است.

وی افزود: شهروندان برابر نوبت دریافتی به موقع در محل مرکز تعویض پلاک حضور پیدا کنند و به خاطر داشته باشند که رعایت پروتکل‌های بهداشتی کماکان ادامه دارد و خدمات تعویض پلاک صرفا به افرادی داده می‌شود که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند که هرگز بدون دریافت نوبت اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند چراکه ارائه خدمات صرفا بر اساس نوبت دهی اینترنتی انجام خواهد شد و چنانچه به موقع در محل مرکز تعویض پلاک حاضر نشوند نوبت آنان باطل می‌شود .

عباسی با بیان اینکه نوبت قابل واگذاری نیست، گفت: این طرح در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند و با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، کاهش ازدحام و جلوگیری از سرایت ویروس کرونا اجرا می‌شود و رانندگان قبل از مراجعه به مرکز تعویض پلاک باید مواردی را مورد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه حضور به موقع در زمان تعیین شده الزامی است، افزود: ارائه خدمات در مرکز تعویض پلاک تنها از ساعت ۷ الی ۱۴ فراهم است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور مالک و خریدار الزامی است، اظهار کرد: همراه داشتن اصل شناسنامه،کارت ملی طرفین الزامی است، بیمه نامه شخص ثالث، معاینه فنی، عوارض خودرو باید معتبر باشد.

عباسی با بیان اینکه در صورت مغایرت محل شناسنامه با محل سکونت خریدار باید مدارک لازم برای احراز سکونت همراه داشته باشند، خاطرنشان کرد: اجازه ورود به خودروهایی داده می‌شود که شماره پلاک آن در سیستم ثبت شده باشد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها