بکارگیری ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات در عملیات راهداری آذربایجان‌شرقی

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات راهداری زمستانی استان در سال جاری با استفاده از ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اجرا می‌شود.

بکارگیری ۳۷۶ دستگاه ماشین‌آلات در عملیات راهداری آذربایجان‌شرقی

غلامرضا رسول زاده، روز سه شنبه افزود: این دستگاه ها شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه های سبک و سنگین است که برای عملیات راهداری زمستانی تجهیز شده اند.

وی اظهار کرد: یک هزار و ۱۶۹ نفر از عوامل راهداری زمستانی شامل نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در قالب ۹۰ گروه راهداری برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای استان در ۵۰ باب راهدارخانه ثابت ساماندهی شده اند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰ هزار تن مخلوط نمک و شن در راهدارخانه های استان ذخیره شده است، گفت: راه های تحت پوشش برف روبی استان بیش از ۱۴ هزار کیلومتر است.

رسول زاده ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی در راستای وظایف ذاتی خود با بسیج همه جانبه پرسنل، بکارگیری همه امکانات، استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در جاده های پرتردد نسبت به خدمات رسانی به تردد کنندگان جاده ها اقدام کرده است.

وی یادآوری کرد: راهدارخانه ها در جاده های اصلی و فرعی برای امدادرسانی و خدمات به موقع به مسافران و کاربران راهها و همکاری و تعامل با مسئولان استانی و شهرستانی، نیروهای انتظامی و پلیس راه، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی برای افزایش ایمنی عبور و مرور در فصل زمستان آماده و تجهیز شده است.

رسول زاده افزود: این اداره کل آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به هموطنان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در خصوص وضعیت راهها و شرایط آب و هوایی است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

منبع: ایرنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد