رییس پلیس راه خوزستان:

۲ مسیر ارتباطی خوزستان به استان بوشهر به علت آبگرفتگی بسته شد

رییس پلیس راه خوزستان گفت: ۲ مسیر ارتباطی خوزستان به استان بوشهر از صبح روز یکشنبه به علت آبگرفتگی و خطرآفرین بودن بسته شد.

۲ مسیر ارتباطی خوزستان به استان بوشهر به علت آبگرفتگی بسته شد

سرهنگ رضا دولتشاهی روز یکشنبه افزود: با بستن شدن جاده هندیجان - دیلم و امیدیه - دیلم مسیرهای اصلی و ارتباطی خوزستان به بوشهر مسدود شده است.

وی گفت:با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه ، این ۲ مسیر با فروکش کردن آب و ایمن سازی آنان تا اواخر وقت روز یکشنبه باز خواهند شد.

دولتشاهی اظهار داشت:شهروندان خوزستانی برای سفرهای ضروری به استان بوشهر باید از مسیرهای ارتباطی استان کهگیلویه و بویراحمد به بوشهر استفاده کنند.

رییس پلیس راه خوزستان در ادامه افزود: بجز این ۲مسیر ، همه راههای ارتباطی درون استانی و برون استانی باز هستند ولی سطح جاده‌ها لغزنده است.
وی از عموم رانندگان خودروهای سواری ، باری وعمومی خواست در چنین شرایطی که سطح جاده‌ها لغزنده و حادثه ساز است با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند.

موج جدید بارندگی از روز شنبه با ورود سامانه بارشی فعال از غرب وجنوب غرب کشور شروع شده و متعاقب آب بیشتر مناطق خوزستان را بارانی و مه آلود کرده است.
براساس پیش بینی هواشناسی خوزستان این بارندگی‌ها که در مناطق شرقی و شمال شرق خوزستان شدت بیشتری خواهند داشت تا فردا دوشنبه در خوزستان ماندگار است. بارش در مناطق مرتفع به صورت برف خواهد بود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها