شناسایی عامل فروش داروی غیرمجاز فضای مجازی

رئیس پلیس فتای استان کردستان از شناسایی و کشف پرونده با موضوع فروش داروهای غیرمجاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.

شناسایی عامل فروش داروی غیرمجاز فضای مجازی

سرهنگ مهدی دانش پور اظهار کرد: در راستای مبارزه با فروش داروهای غیرمجاز و در پی رصد و پایش فضای مجازی کارشناسان پلیس فتای استان مبنی بر شناسایی صفحه‌ای که در امر فروش داروهای غیرمجاز فعالیت دارد، موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی‌های به‌عمل‌آمده متوجه شدند صاحب حساب با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش قرص‌های غیرمجاز می‌کند، با گذاشتن تصاویر غیراخلاقی و با عنوان قیمت مناسب از افراد متقاضی مبالغی جهت ارسال دارو به‌حساب متهم و سفارش و خرید این‌گونه داروها می‌کند.

رئیس پلیس فتای استان کردستان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از فروش بیشتر داروهای جعلی و کاهش آسیب‌های حاصله از عوارض ناشی مصرف این داروهای غیرمجاز مأموران پلیس فتا از طریق صفحه مذکور اقدام به برقراری تماس با متهم و سفارش دارو کردند ولی متهم با زیرکی از حضور به محل قرار و فروش مستقیم دارو خودداری کرد و داروها را از طریق پیک به محل سفارش ارسال می‌ کرد.

وی بیان کرد: با انجام تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، در کم‌ترین زمان ممکن متهم شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

به شهروندان توصیه کرد: کاربران نباید به تبلیغات جذاب و فریبنده کانال‌ها و گروه‌های اجتماعی اعتماد کنند تا در دام این‌گونه افراد فرصت‌طلب و شیاد قرار نگیرند.

رئیس پلیس فتا استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: فروش هرگونه دارو در فضای مجازی ممنوع بوده است چراکه دارو با سلامت مردم سروکار دارد و شهروندان به‌هیچ‌وجه به تبلیغاتی که در فضای مجازی در خصوص فروش دارو می‌بینند اعتماد نکنند.

منبع: ایسنا

68

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد