رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری مریوان:

اجرای فاز پایانی پیاده‌ راه دریاچه‌ زریبار مریوان آغاز شد

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان از اجرای فاز پایانی پیاده‌راه دریاچه زریبار مریوان خبر داد.

اجرای فاز پایانی پیاده‌ راه دریاچه‌ زریبار مریوان آغاز شد

فریاد حدادیان در این خصوص اظهار کرد: فاز پایانی پیاده‌راه دریاچه‌ زریبار مریوان با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان از محل اعتبارت ملی در این شهرستان آغاز شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان افزود: این پیاده‌راه با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و شهرداری شهرستان مریوان در دست اجرا است.

وی عنوان کرد: دریاچه‌ زریبار از جمله نقاط گردشگری استان کردستان است که همواره پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بوده بر همین اساس توسعه زیرساخت‌ها در این منطقه با رعایت اصول زیست‌محیطی امری ضروری است.

حدادیان به اهمیت اجرای پروژه ساماندهی پیاده‌راه دریاچه ‌زریبار اشاره و یادآور شد: دریاچه زریبار به عنوان قطب گردشگری استان توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و شهرداری مریوان مطالعات طرح جامع آن انجام شده و فاز اول ساماندهی آن در سال 96 انجام شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: طول و عرض پروژه ساماندهی پیاده‌راه دریاچه زریبار میانگین 3 متر در 100 متر بوده که شامل اجرای نمای دیوار حائل، جدول گذاری، سنگ فرش و تاسیسات زه‌کشی است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها