تالاب «آجی‌گل» و برج «قابوس» دارای سند شدند

در راستای اجرای قانون «جامع حدنگار» و ماده 32 سند «امنیت قضایی» و به‌منظور تثبیت مالکیت دولت بر انفال و ثروت‌های عمومی، با همت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان هفت فقره سند کاداستری به‌نفع بیت‌المال صادر شد.

تالاب «آجی‌گل» و برج «قابوس» دارای سند شدند

یک میلیون و 253 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی تثبیت و در خصوص یک میلیون و 60 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی سند کاداستری به‌نفع دولت صادر شد و اسناد کاداستری سایر اراضی مربوط به منابع طبیعی نیز در حال صدور است.

همچنین، در خصوص سایر دستگاه‌ها در مجموع به میزان ۶۸ هزار هکتار از اراضی تثبیت شده و به‌زودی سند مالکیت کاداستری آن‌ها صادر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، 5 فقره سند مالکیت کاداستری به نام سازمان «جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور» مجموعا به مساحت 115 میلیون و 426 هزار و 162 متر مربع صادر و بر این اساس، مالکیت دولت بر تالاب «آجی‌گل» تثبیت شد.

یک فقره سند مالکیت کاداستری به نام «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» به مساحت 35 هزار متر مربع در راستای قانون تولید و عرضه مسکن صادر شد.

یک فقره سند مالکیت کاداستری نیز به نام اداره کل «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» استان گلستان به مساحت 14 هزار و 224 متر مربع صادر و بر این اساس برج «قابوس» در گنبدکاووس دارای سند شد.

پیش از این، بابایی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان گلستان و جلسه با روسای واحدهای ثبتی استان گلستان گفته بود: با جلسات و همکاری که بین سازمان ثبت و سازمان منابع طبیعی صورت گرفته است تا پایان سال کاداستر منابع طبیعی باید به اتمام برسد و ادارات ثبت باید با تمام توان برای اجرای کامل کاداستر منابع طبیعی تلاش کنند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد