مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز: تمام تلاشمان تجهیز آرامستان باغ فردوس است

مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: ظرفیت آرامستان بهشت آباد اهواز تکمیل است.

مدیر عامل سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز: تمام تلاشمان تجهیز آرامستان باغ فردوس است

پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ جمعی از خبرنگاران به سازمان آرامستان شهرداری اهواز رفته و از این سازمان بازدید کردند.

میثم ایل اسکندری سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز در بازدید خبرنگاران از این سازمان اظهار کرد: درحال حاضر چالش پیش روی ما کمبود فضا برای دفن در آرامستان بهشت آباد است زیرا ظرفیت این آرامستان تقریبا تکمیل است.

وی افز‌ود: آرامستان باغ فردوس بعنوان آرامستان اصلی یکی از قبرستان های آینده شهر اهواز بوده که با مساحت ۱۶۰ هکتار در سال ۷۳ بنیان گذاری شده است.

اسکندری عنوان کرد: در قبرستان باغ فردوس تا کنون به صورت رسمی دفن عمومی صورت نگرفته است یعنی به جز متوفیان ابتدای پیک کرونا عمومی نبوده است.

سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز اظهار کرد: در سال آینده به صورت کارشناسی و برنامه ریزی شده با کمک استانداری و شهرداری اهواز پروژه آرامستان باغ فردوس را با جدیت پیگری خواهیم کرد.

ایل اسکندری با بیان مشکلات فعلی آرامستانها و اقدامات انجام شده برای رفع آنها، بیان کرد: مشکلات ترافیکی، مکان دفن متوفیان از مشکلات فعلی است و قول این را می دهیم در آینده رفع خواهند شد.

سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز ادامه داد: تاقبل از فرا رسیدن نوروز با کمک دیگر ارگان ها از جمله راهنمایی و رانندگی، حمل و نقل، ترافیک در بحث بهسازی اقدامات لازم انجام خواهند شد.

وی افزود: اصلاح هندسی ورودی آرامستانها، رنگ آمیزی جداول، نصب تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی تا قبل از نوروز عملیاتی می شود و بنا است روز های پنجشنبه و جمعه کارشناس راهنمایی رانندگی مستقر و ساماندهی خودروها انجام بدهند.

ایل اسکندری تصریح کرد: افزایش تعداد مخازن زباله، بهسازی سرویس های بهداشتی، راه اندازی کارگاه بلوک زنی و سفارش گل و درختچه در بهشت آباد و قبرستان قدیم از اقداماتی است که در پایان سال در حال انجام آنها هستیم.

سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تلاش و تمرکز ما تجهیز باغ فردوس است، گفت: تامین روشنایی، اصلاح هندسی پل ورودی، تجهیز قطعات، احداث ساختمان اداری و پارکینگ، گسترش آرامگاههای خانوادگی، توسعه آب شرب با مخازن بتنی، روکش آسفالت ورودی و خیابان فرعی، همچنین طبق دستور شهردار استقرار چهار ون برقی چهارده نفر در سال جدید از برنامه های پیش رو در جهت تکمیل باغ فردوس است.

وی در پایان گفت: هیچ آینده ای برای بهشت آباد نمی بینیم چون دیگر ظرفیت کافی ندارد. همچنین نصب دوربین مدار بسته ویژه بهشت آباد و ارمنستان قدیمی در سال جدید بنا است انجام شود.

IMG-20220220-WA0058

IMG-20220220-WA0053

IMG-20220220-WA0038_1

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تکمیلش راحت تره .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد