مدیر امور آب و فاضلاب چناران:

سارقان ۵ میلیارد ریال به تاسیسات آب در چناران خسارت وارد کردند

مدیر امور آب و فاضلاب چناران گفت: از ابتدای امسال تاکنون سارقان با سرقت فلزات تاسیسات آب در نقاط شهری و روستایی پنج میلیارد ریال خسارت به امور آب و فاضلاب وارد کرده‌اند.

سارقان ۵ میلیارد ریال به تاسیسات آب در چناران خسارت وارد کردند

مسعود افروند اظهار کرد: اقلام سرقتی شامل دریچه‌های چدنی حوضچه، فنس، ترانس، کابل، تابلو برق و پروژکتور است.

بر اساس گزارش روابط عمومی آبفای استان خراسان رضوی وی افزود: تاکنون بخشی از لوازم سرقتی تاسیسات آبفای چناران در واحدهای ضایعاتی سطح شهر کشف و صورت جلسه شده است.

افروند بیان کرد: نتیجه این سرقت‌ها علاوه بر قطع روند آب‌رسانی به مشترکان تاسیسات آب را هم دچار آسیب می‌کند.

وی میزان خسارت وارده ناشی از سرقت لوازم به تاسیسات روستایی را ۶۵۰ میلیون ریال و تاسیسات شهر چناران را چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: چاه شماره ۹ شهرچناران در پی سرقت برخی اقلام از مدار خارج شد ولی به دلیل کاهش مصرف آب در این ایام روند آب‌رسانی به مشترکان دچار اخلال نشد؛ با این حال تلاش برای بهره‌برداری مجدد از این منبع تا قبل از شروع سال جدید ادامه دارد.

مدیر امور آب و فاضلاب چناران خاطرنشان کرد: در همین رابطه مراجع قضایی و انتظامی شهرستان به رسیدگی و بررسی موضوع سرقت از تاسیسات شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله آب و فاضلاب ورود کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: چندی قبل دادستان، فرمانده نیروی انتظامی و برخی مدیران ادارات استان از محل‌های خرید ضایعات و کارخانه ذوب فلزات مستعمل در منطقه با هدف شناسایی اموال سرقتی به صورت سرزده بازدید کردند.

در حال حاضر ۲ واحد ذوب فلزات در استان خراسان رضوی فعالیت دارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها