سفره خالی کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌ های آذربایجان غربی در آستانه نوروز/ 10 ماه است حقوق نگرفتیم

درحالی که به آغاز سال نو، کمتر از ۲ هفته باقی مانده است کارکنان سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی هنوز حقوق ده ماه گذشته خود را دریافت نکرده اند و در آستانه نو شدن سال هجری شمسی، همچنان سفره شان خالی است.

سفره خالی کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌ های آذربایجان غربی در آستانه نوروز/ 10 ماه است حقوق نگرفتیم

 قصه حقوق معوق کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان  همچنان ادامه دارد و  برخلاف آنانی که مشتاقانه در انتظار فرا رسیدن سال نو و قرن جدید هستند این کارکنان از هم اکنون،  شرمنده زن و بچه خود هستند.

بر اساس اعلام کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان غربی بیش از ۱۰ ماه است حقوق معوقه این کارکنان در ارومیه پرداخت نشده و در این شرایط اقتصادی معیشت کارکنان به مخاطره افتاده است.

برای امرار معاش مجبور به مسافر کشی شدم

یکی از کارکنان این سازمان که نخواست نامش در گزارش بیاید، بیان کرد: در ادامه بی توجهی به پرداخت مطالباتم از سازمان  مجبور‌م بعد از پایان کارم از اداره مسافر کشی کنم زیرا مدت ده ماه است من و بسیاری از همکارانم حقوق نگرفته‌ایم.

 وی با بیان اینکه، امیدوار بودیم پس از تغییرات در هیأت مدیره و روی کار آمدن مدیریت جدید وضعیت پرداخت معوقات کارکنان بهبود یابد گفت: ولی متاسفانه پس از گذشت چند ماه هیچ گونه تحول مثبتی در این سازمان صورت نگرفته است.

وضعیت نابسامان سازمان همیاری شهرداری‌ها در پرداخت مطالبات کارکنان تا جایی پیش رفته که امام جمعه ارومیه نیز  در خطبه های این هفته نماز جمعه به این موضوع پرداخته و خواهان رسیدگی به این مشکل شد‌.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی گفت: پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران در آستانه نوروز باید مدنظر مسئولان قرار گرفته و عیدی کارکنان بخش دولتی و خصوصی پرداخت شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی هم ، با اشاره به زمان پرداخت معوقات مربوط به سازمان همیاری شهرداری‌های استان، گفت: تا خرداد سال آینده تمام معوقات کارکنان پرداخت می‌شود، در چند روز اخیر یکی از پرداختی‌ها انجام گرفته و تا عید یکی دیگر از حقوق‌ها همراه با عیدی کارکنان واریز می‌شود.

یاسر رهبردین افزود: بخشی از زمین‌های سازمان برای فروش و پرداخت معوقات کارکنان به مزایده گذاشته شد اما به علت عدم استقبال در حال حاضر نتیجه مطلوب حاصل نشده و بیشتر پیگیر دریافت مطالبات سازمان همیاری هستیم. زمین‌ها هیچ‌گونه مشکل حقوقی ندارند.

رئیس هیأت مدیره سازمان همیاری استان آذربایجان‌غربی، در واکنش به خبر ورشکستگی سازمان همیاری شهرداری ها که در رسانه های مجازی استان نشر داده شده است  با تکذیب این خبر گفت: مشکل تنها درآمدزایی سازمان و بدهی‌های موجود این نهاد است که با جلسات مکرر به دنبال رفع مشکلات موجود هستیم که در سال ۱۴۰۱ بخش زیادی از آن‌ها برطرف می‌شود.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها