معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

بیجار جزء ۱۰ شهر اول کشور در واکسیناسیون کرونا است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: بیجار جزء ۱۰ شهر اول کشور در امر واکسیناسیون کرونا است.

بیجار جزء ۱۰ شهر اول کشور در واکسیناسیون کرونا است

بهروز اخوان در جلسه تکریم و معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار، این شهرستان را جزء ۱۰ شهر اول رده بندی واکسیناسیون کرونا دانست و گفت: این امر نه تنها باعث افتخار استان بلکه موجب افتخار کل کشور است.

وی افزود: واکسیناسیون مرحله اول حدود ۹۶ درصد، مرحله دوم ۸۹ درصد و مرحله سوم بالاتر از میانگین کشوری چیزی در حدود ۵۶ درصد در شهرستان بیجار انجام گرفته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات امیر مرسا، تمامی کادر درمان در دورترین نقاط شهرستان بیجار و نیز  عرض تبریک به سارا آهوان به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان، مساعدت همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی به حوزه سلامت، بهداشت و درمان بیجار را اعلام کرد.

در ادامه امیر مرسا رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار آماری از عملکرد دو ساله ی مسئولیت خود ارائه داد و افزود: عملکرد تیم بهداشت و درمان به خصوص در امر واکسیناسیون بسیار موفقیت آمیز بوده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری های مستمر در سطح کشور توانستیم در آخرین هفته سال گذشته اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان بیجار جذب کنیم.

رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان بیجار از افزایش دو برابری جذب پزشکان متخصص (افزایش پزشک متخصص از ۱۵ به ۳۰ نفر) و دندانپزشک (افزایش دندانپزشک از ۷ به ۱۴ نفر) طی دو سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: این مهم از حجم مراجعات به درمانگاه بیمارستان امام حسین(ع) و نیز به شهرهای دیگر به صورت چشمگیری کاسته است.

مرسا عنوان کرد: فعال کردن صندوق خیریه بیمارستان امام حسین(ع)، جذب ۴ میلیارد تومان اعتبار، خرید تجهیزات آزمایشگاهی به ارزش ۲ میلیارد تومان و نیز احداث و تجهیز بخشی از درمانگاه حسن آباد یاسوکند اقداماتی بود که با کمک خیرین به نتیجه رسید.

وی همچنین خرید یک دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ۲ و نیم میلیارد تومان، خرید  دو دستگاه دستگاه برق اضطراری، ۵ تخت تجهیزات کامل آی سی یو و افزایش دستگاه های  ونتیلاتور به ۱۲ عدد را از اقدامات موثر در زمان کرونا خواند.

از دیگرفعالیت های موثر حوزه ی درمان جذب ۴ میلیارد تومان اعتبار جهت تجهیز بخش گرمایش شبکه بهداشت بیجار و خرید و نوسازی تخت های بیمارستانی بود که رئیس سابق شبکه بهداشت به آن اشاره کرد.

در پایان امیر مرسا ضمن آرزوی موفقیت برای سارا آهوان به عنوان رئیس جدید شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان بیجار ابراز امیدواری کرد به کار گیری نیروهای بومی شهرستان،ثبات مدیریتی و اولویت قرار دادن منافع مردم بتواند در توسعه ی هر چه بیشتر بیجار موثر واقع شود.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد