استاندار خوزستان در بازدید از مرزبین المللی شلمچه؛

زائران حسینی سفر خود را به آخر هفته موکول نکنند

استاندار خوزستان گفت:زائران اربعین حسینی با توجه به کمبود وسیله نقلیه در کشور عراق و جمعیت بالای زایران حسینی سفر خود را به آخر هفته موکول نکنند.

زائران حسینی سفر خود را به آخر هفته موکول نکنند

صادق خلیلیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در شلمچه افزود:با طرف عراقی برای اعزام اتوبوس به خاک عراق برای انتقال زائران توافق صورت گرفته و در حال تهیه اتوبوس به همین منظور هستیم.

وی بیان کرد: طرف عراقی نیز اعلام آمادگی کرده تا وسایل نقلیه برای انتقال زائران در کمترین زمان ممکن از بصره به شهرهای مقدس عراق را فراهم کند.

خلیلیان گفت:با توجه به جمعیت بالای زائران مراجعه کننده‌ها به دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه و شلوغی آن در روزهای پنجشنبه و جمعه، زایران سفر خود را به روزهای آخر هفته موکول نکنند.

1

منبع: پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • دانیال
    0

    عراق متجاوز منتظر دختران برای صیغه کردن است

  • دانیال
    0

    عراقی های کثیف

  • ناشناس
    0

    من نمیدونم اینهمه سال بازحمت مردم کربلا میروند کلی ارز از کشورخارج میشه مثلا بارفتن و رفتن مردم ب کربلا چه اتفاق مهمی افتاده ..چرا سایر امامان معصوم وگرامی ما که قدرت شفا دادن هم دارند چرا این مردم واس اونها صدهاسال است اصلا اربعین وچهلم نمیگیرند واصلا مهم نیست واسشون...بین معصومین مگه پارتی بازیه ــده تا امام دیگه ک شهید،هم شدند،چهلم ندارند اونها پس چی. چرا مراسم در حجم وسیع واسه اونها نمیگیرندـوای بر افکارشما..درضمن بجای اربعین رفتن و ازدحام جمعیت بیایید ظهور امام عصر که زنده است را جلو بندازید کار امام زمانی انجام بدهید گره امام عصر با اربعین رفتن سالهاست باز نشده ـظهور صورت نگرفته ـدیگه امام حسین قضیه،قدیمی است بیایید،امام عصر منتظر قدرتمند زنده را دریابید،تا در دنیا عدالت وانسانیت طلوع کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها