حضور پر رنگ شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در نمایشگاه صنعت

شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در نمایشگاه صنعت، ابزار، ماشین آلات و صنایع کارگاهی که روز گذشته افتتاح گردید حضور فعال و پر رنگ دارد.

حضور پر رنگ شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در نمایشگاه صنعت

نمایشگاه صنعت، ابزار، ماشین آلات و صنایع کارگاهی از سوی نمایشگاه بین المللی خوزستان با مشارکت بیش از ۱۸۰ شرکت تولیدی قطعات و سازنده تجهیزات صنعتی از تاریخ ۲۴ آبان ماه افتتاح گردید که شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در محیطی به مساحت ۸۰ متر پذیرای مراجعه کنندگان می باشد.

مدیرعامل شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز در این باره گفت: برگزاری این رویداد صنعتی موجب هم افزایی و شناخت بیشتر تولید کنندگان بخش صنعت، سازندگان قطعات و شرکت های دانش بنیان با یکدیگر می شود.

افشین فرشیدفر در ادامه گفت: در این نمایشگاه دستاوردها، فعالیت های فنی، محصولات تخصصی و کیفیت تولید کنندگان مورد بازدید عموم قرار می گیرد که با در نظر گرفتن فضای رقابتی بازار، روند رشد تقاضا به سمت تولیدات ملی که فرموده مقام معظم رهبری است رفته و نتیجتا مایه خیر، برکت و آبادانی برای کشور و حمایت از تولیدات داخلی صنعتگران می باشد.

فرشیدفر ادامه داد: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در حوزه صنعت محصولات خود را در معرض دید قرار دهند.

وی در پایان افزود: تعامل سازنده بین تولید کنندگان صنعتی، سازندگان قطعات مورد استفاده در بخش صنعت و وارد کنندگان قطعات مورد نیاز قطعا در سرعت بخشی به روند تولید و ارائه محصولی با کیفیت کمک می کند که قطعا این نمایشگاه تاثیر بسزایی در این مهم دارد.

بنا به این گزارش نمایشگاه فوق الذکر از ۲۴ آبان ماه افتتاح و تا ۲۷ آبان ماه ادامه دارد.

شایان ذکر است شرکت نورد و لوله سپنتا اهواز از تولید کنندگان خطوط لوله فولادی، گازی و گالوانیزه تا قطر ۱۰ اینچ و محصولات پلیمری بوده که از زیر مجموعه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها