مطالبه‌گری عامل بازدارنده فساد در دستگاهای دولتی است

فرماندار شهرستان نکا، مطالبه‌گری را یکی از عوامل بازدارنده فساد در بخش‌های مختلف دولتی دانست و گفت: باید با بصیرت، مرز بین مطالبه‌گری و سیاه نمایی را تشخیص دهیم تا دچار سردرگمی در بخش‌های مختلف جامعه و دولت نشویم.

مطالبه‌گری عامل بازدارنده فساد در دستگاهای دولتی است

عبدالرضا بابایی عصر امروز در نخستین جلسه مجمع مطالبه‌گران با تاکید براینکه با مطالبه‌گری درست و به موقع، اولویت‌های کاری مسئولان مشخص می‌شود، اظهار کرد: در حوزه جهاد تبیین باید از مدیران مطالبه‌گری و در کنار آن راهکارهای مفید برای جلوگیری از نفوذ دشمن ارائه شود.

وی، فتنه‌های استکبار را فرصتی برای شناخت خواص انقلاب از عوام دانست و افزود: بعد از فتنه سال ۱۳۸۸ و در پی تجمیع جوانان دغدغه‌مند، شاهد تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب بودیم که به مرور از دل آن، مجموعه اوج، سراج، شبکه افق و قرارگاه مطالبه‌گری تشکیل شد.

فرماندار شهرستان نکا، عدالت را یکی از شعارهای انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: بنا به فرمایشات رهبری که تاکید داشتند در شاخصه عدالت هنوز به جایگاه واقعی نرسیدیم، می‌تواند یکی از دلایل کمرنگ شدن روح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

این مسئول مطالبه‌گری را یکی از عوامل بازدارنده فساد در بخش‌های مختلف عنوان کرد و گفت: باید با بصیرت، مرز بین مطالبه‌گری و سیاه نمایی را تشخیص دهیم تا دچار سردرگمی در بخش‌های مختلف جامعه و دولت نشویم.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    الکی

  • Hesam
    0

    خدا جد و ابادتونو لعنت کنه فقط ظلم

  • ناشناس
    0

    ایران فیلم هندی مسعولان شاهرخ خان وسلمان خان. مردم بیچاره بدلکاران وسیاه لشکران.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها