آزادراه تهران – کرج دو طبقه می‌شود؟

مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: دو طبقه شدن آزادراه تهران- کرج- قزوین در دست مطالعه است.

آزادراه تهران – کرج دو طبقه می‌شود؟

رضا خالقی اظهار کرد: روزانه شاهد ترافیک سنگین و اتلاف وقت مسافران در آزادراه تهران- کرج- قزوین هستیم و این مساله به دغدغه‌ای برای مردم و مسئولین تبدیل شده است.

وی ادامه داد: روزانه بیش از ۳۰۰ هزار خودرو از این مسیر تردد دارند و بار ۲۰ درصدی ترافیک کشور را به دوش می‌کشد.

62607226

وی با اشاره به اینکه این ترافیک به جز اتلاف وقت و هدر رفت بنزین، آلودگی هوا را نیز در پی دارد، گفت:  این مشکلات باعث شده طی سال‌های گذشته طرح‌های متفاوتی برای کاهش بار ترافیکی این مسیر بررسی و مورد مطالعه قرار بگیرد.

این مسئول اضافه کرد:  یکی از این طرح‌ها دو طبقه کردن این آزادراه است که در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به البرز مطرح و اجرای آن مورد تاکید قرار گرفت.

خالقی در پاسخ به اینکه این طرح در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: با توجه به هزینه بالا و زمان مورد نیاز برای اجرا، همه ابعاد این طرح باید مورد بررسی قرار بگیرد و به همین منظور هنوز در مرحله مطالعه قرار داریم و هنوز طرح تصویب نشده است.

62607223

این مسئول با تاکید بر اینکه در کنار این طرح اجرای طرح‌های دیگری در دستور کار قرار دارد، افزود: برای رفع حجم ترافیک این آزادراه طرح‌های دیگری مثل احداث کنارگذر جنوبی کرج مورد تصویب قرار گرفته که آن هم هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.

وی توضیح داد: احداث کنارگذر جنوبی کرج  ۴۰ درصد از ترافیک را جذب خواهد کرد و از طریق مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز اضافه کرد: در کنار آنها، اتمام کنارگذر شمالی هم که تا کنون به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده می‌تواند بار ترافیکی این مسیر را تا حدی سبک کند.

این مسئول تاکید کرد:   در صورت تصویب طرح دو طبقه کردن آزادراه تهران-کرج – قزوین، ۲۲ کیلومتر از آن در محدوده البرز اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از طریق معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در حال مطالعه است، افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر این طرح در حال مطالعه است، هنوز برآورد هزینه و یا زمان بندی برای آن انجام نشده اما پس از شش ماه و با اتمام مطالعات، نتایج اعلام شده و جزئیات اجرای آن مشخص می‌شود.

منبع: ایسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • یه ایلامی
    1

    ابتدا از بودجه کشور جاده‌های بین استانی بساز تا کمتر حوادث پیش بیاد بعد برو جاده دو طبقه بساز

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بجای حل مساله فقط صورت مساله راپاک میکنند،انتخاب تهران به عنوان پایتخت یک خریت محض قاجاری بودکه به لطف پهلوی واین نظام ادامه پیداکرد،درآینده تهران با زلزله ای مهیب نابودمیشود،بهتراست بجای حل مشکلات تهران بفکردیگرنقاط کشوربود

    • پایتخت
      3

      پایتخت ایران بیاد بیاد پرند
      بهترین نقطه کشوره که نه زلرله خیزه و نه مشکلی داره،ساخت و سازم شده‌و از هر طرف با شهر قم و تهران کیلومترها فاصله و جاده خشک داره
      تا بینهایت میتونه رشد کنه چون از چهار طرف بیابونه و در حال ساخت
      هرشهری بجز پرند مشکلساز میشه برای پایتخت شدن
      تا فرصت هست بهتره این اتفاق بیفته

    • ناشناس
      0

      پایتخت جون آخه تو بر بیابون که آب نداره پایتخت نمی زنند!!!! تهران قاجار لااقل چند نهر و رودخانه از کوههای البرز و چشمه و قنات و باغات و سر سبزی داشت که البته با همت اقایون الان اکثرا نابود شده.

    • 0

      احتمالا پول خوب و نجومی توش برای سالها خوردن داره!!!

    • 0

      آقایون شیفته خدمت لطفا برن در سیستان و بلوچستان و کردستان راه و مدرسه و کارخونه بسازند.

    • 0

      اون اقایونی که در موسیقی و زبان انگلیسی مهد کودکها و مدارس هم دخالت می کنند به این تفاوت هزینه کرد برای مناطق مختلف کشور کار ندارند؟!!!! توی استانی بچه ها راه برای رفتن به مدرسه ندارند و توی رودخانه و دره میافتند تلف می شوند و اینجا را می خواهید دو طبقه کنید؟!!!!!

  • محمد گلکار خوزانی
    1

    باسلام
    لطفا همین که است را اول بعد از بیست سال تمام کنید و بعد بروید برای دو طبقه!!!!!
    با کدام بودجه قصد دو طبقه شدن آنرا دارید!!!!؟؟؟
    با وضعیت موجود دولت توان پرداخت حقوق بازنشستگان و........ ندارد و دولت توان مالی چنین پروژه را ندارد و بخش خصوصی و سرمایه گذار خارجی هم با محدودیت های مختلف مواجه است.
    اگر قصد فروش املاک خود را برخی از افراد خاص دارند و دنبال گران فروختن زمین های خود در مسیر اتوبان فوق و شهرهای شمالی را دارند .لطفا
    شایعه درست نکنید.!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مسؤولا از صبح تا شب هی میگن بودجه نداریم، بودجه نیست که امثال من و شما گول بخوریم. بودجه هست خوبش هم هست. ساده نباش دوست عزیز

    • ناشناس
      0

      ناشناس 13
      بودجه فروان است. وزراتخانه های دولتی ساختمانهای اضافی چند ده طبقه در حال ساخت یا سا خته شده و املاک فراوان و ....دارند و انواع و اقسام بازی یا سرمایه ملت می کنند بعد تو حقوق کارمندها و معلمان و کارگران و باز نشسته ها ماندند

  • ناشناس
    0

    طرح تعریض و چند بانده کردن آزاد راه تهران - کرج و کرج - قزوین از سایر طرحها کم هزینه تر و امنیت بیشتری به همراه دارد!

  • فقرا
    1

    30 سال طول میکشه

  • ناشناس
    0

    اگر سواد داشت این حرف و نمی زد.

  • ناشناس
    0

    دنیای ماشینی چه دنیای ابلهانه ای است

  • عشق منی رئیسی
    2

    طبقه دوم ازاد راه تهران کرج و دویست وچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود

  • ناشناس
    0

    از طریق سرمایه گذاری خارجی با کمترین موانع قابل ساخت هست اگر اعتبار داخلی کافی باشه توسط مهندسین خودمان به بهترین شکل ساخته خواهد شد توان مهندسی ما در بخش سازه و ....بسیار بالا است

  • اتوبان ولایی
    0

    به به
    به امید ولایت و امامت و این حرفا،حدودا پنجاه سال دیگه منتظر باشید کلنگشو بزنن مثل اتوبان تهران شمال و دو سه قرن دیگه حاضر بشه،البته اگر سایه ولایت بالا سر کار باشه،وگرنه اصلا ساخته نخواهد شد:)

  • محمد
    0

    اندازه تایلند هم نیستیم که بعضی جاها بزرگره های سه طبقه هم زدن. اتوبان تهران تا قزوین باید دو طبقه بشه تا مشکل ترافیک این مسیر حل بشه.

  • ناشناس
    0

    با این اوضاع اقتصاد و مدیران کاری که در کشور داریم، حداقل ۱۰۰ سال طول میکشه ساخته بشه

  • ناشناس
    0

    بزرگراه صدر دو طبقه شد.این همه صرف بودجه و زمان حاصلی نداشت. با دو طبقه کردن اتوبان ها و بزرگراه ها شاید در کوتاه مدت اثر بخشی داشته باشد اما در بلند مدت توجیه فنی واقتصادی و ترافیکی ندارد.تنها راه حل تمرکز بر ایجاد زیرساخت قطارهای سریع السیر و منو ریل با مشارکت بخش خصوصی اعم از شرکت های داخلی وخارجی می باشد. غیر از این مسیر هدر دادن پول و فنای زیبایی طبیعت است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      درقزوین هم کم بندی دوطبقه شد از همون روز اول ورودی و خروجی ترافیک داره قبلاً اصلا مشکلی نداشت فقط میخواستم بودجه رو به ...بدن وای طرحی بود داخل شهر که منطقی و علمی بود تا ترافیک را روان کند نیمه کاره رها شد

  • ناشناس
    0

    همش تبلیغات است، هنوز نه به باره و نه به داره.. شما اگه عرضه داریدجاده هراز را بعد 40سال تمام کنید، جاده رویایی دوطبقه پیشکش خودتان، شما مرد این کارا نیستید، شنا وزیرر و وکیل شعار هستید و ملت هم دیگه هیچ اعتقادی به حرافی های شما ندارد، چون برای این سیستم، کشورهای جنگ زده خاورمیانه بسیار مهمتر از سرنوشت ملت ایران هستند. ایده ای که هنوز هم تصویب نشده، اعلام ان جز عوام فریبی، چه اسمی دارد؟؟؟

  • ناشناس
    0

    اگر مثل بزرگراه صدر با ۵ برابر بودجه مصوب با بخور بخور بشه ؛ حتما این سیستم فاسد انجامش میده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد