پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مناسبت درگذشت مرحوم رستم منش از مدیران سابق شهرداری اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در پیامی از سوی اعضای شورای شهر درگذشت "محمد رستم منش" از مدیران سابق و خوشنام شهرداری اهواز را به خانواده بزرگ شهرداری های کشور، شهرداری اهواز و خانواده و بازماندگان آن مرحوم مغفور تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مناسبت درگذشت مرحوم رستم منش از مدیران سابق شهرداری اهواز

سیاوش محمودی در پیامی درگذشت مرحوم رستم منش را به خانواده شهرداری اهواز و بازماندگان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

efacfcfc-540x580

متن آن به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ


نام نیک و خوشنامی نعمتی است که خداوند متعال به بندگان مومن و متعهد خود عطا کرده و ریشه در حق گرایی و خداشناسی افراد دارد.

با خبر شدیم که همکار عزیزمان "محمد رستم منش" که از مدیران پرتلاش و خوشنام شهرداری اهواز بود امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد و در روزی عزیز، رخت از این دنیا بربست و نام و یاد خود را در ذهن ها و دل ها ماندگار ساخت.

آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده این عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد و به همکارانمان نیز که در مجموعه شهرداری اهواز از شنیدن خبر درگذشت این مدیر خوشنام متأثر و متاسف شدند تسلیت عرض میکنیم.

اینجانب به نیت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز، در گذشت "محمد رستم منش" از مدیران سابق شهرداری اهواز را به خانواده بزرگ شهرداری های کشور و به ویژه شهرداری اهواز تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند کریم و غفار برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و جایگاهی در رضوان الهی مسألت داریم.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

سیاوش محمودی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها