شهربازی ناژوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

ساعت ۱۸ و ۴۸ دقیقه عصر روز گذشته، به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان، ۹ نفر نوجوان حدود ۱۳ تا ۱۵ سال مصدوم شدند.

شهربازی ناژوان تا اطلاع ثانوی تعطیل است

علی مالکی مدیرکل استاندارد اصفهان صبح روز یکشنبه ۱۸ تیرماه، در خبری با اعلام اینکه نظارت‌های لازم بر تجهیزات و دستگاه‌های بازی در شهرهای بازی، پارک‌های بادی و مجموعه‌های آبی دوره ای انجام می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۷۵۰ تجهیز در شهرهای بازی، مراکز آبی و تله کابین‌ها در این استان دارای تاییدیه و مجوز معتبر و فعال است.

وی با تاکید بر اینکه بهره‌برداران این اماکن ملزم به رعایت استاندارد هستند و باید همه دستگاه‌ها و تجهیزات بازی آنها گواهی انطباق و مجوزهای لازم را داشته باشند، افزود: اگر تجهیزی در شهربازی‌ها گواهی بازرسی فنی نداشته باشد در اسرع وقت پلمب می‌شود.

بیشتر بدانیدحادثه در شهربازی ناژوان اصفهان ۹ مصدوم به جای گذاشت

وضعیت مصدومان پایدار است

عباس عابدی، مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان با اشاره به اعزام واحدهای امدادی به محل حادثه، افزود: سه واحد امدادی آمبولانس اورژانس ۱۱۵ همراه با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. همچنین شش نفر دختر ۱۱ تا ۱۸ سال و سه پسر ۱۲ تا ۱۵ سال مصدومان این حادثه هستند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان از ناحیه ضربه به کمر دچار مصدومیت شدند، اما وضعیت آن‌ها پایدار است، همچنین در میان مصدومان وضعیت وخیم وجود ندارد.

بخوانیدسقوط چرخ و فلک شهربازی دالفک قزوین

محسن بگدلی، رئیس اداره فرمانده عملیات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز تصریح کرد: دو اکیپ کامل از ایستگاه‌های شماره یک و ۱۲ به محل حادثه اعزام شدند و علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    حتما این هم کار دژژژژژژژژژژژژژژمن بوده!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اون هفته قزوین حالا تهران وبعدی.... خوب شایدکار معاندین باشه که ازخوشحالی مردم تو این اعیاد ناراحت هستند

  • ناشناس
    0

    فرداپس فرداباغ پرندگان کاشان ویاشاه گلی تبریز ویاباغ وحش مشهد روهم تعطیل میکنن روسری های روسری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها