شهرداری جهت ارائه خدمات به زوار اربعین آمادگی کامل دارد

شهرداری آبادان از آمادگی کامل شهرداری آبادان برای میزبانی از زائران اربعین حسینی گفت: خدمت به زائران سالار شهیدان افتخار بزرگی است و شهرداری در این راستا از هیچ خدماتی در راستای رضایتمندی زائران دریغ نخواهد کرد.

شهرداری جهت ارائه خدمات به زوار اربعین آمادگی کامل دارد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه‌پور در نشست مشترک با شهردار خرمشهر اظهار کرد: آبادان به عنوان اولین پشتیبان مرز شلمچه در کنار خرمشهر است و به همین جهت برنامه های مختلفی پیش بینی و درحال اجرا داریم و به هماهنگی ستاد اربعین استان و شهرستان پروژه های مختلف درحال تعریف شده است.

شهردار آبادان از واگذاری مدیریت و نگهداری پارکینگ مرز شلمچه به شهرداری آبادان خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت ها و امکانات شهرداری آبادان و هماهنگی به عمل آمده ، این طرح طی روزهای اخیر آغاز می شود تا خدمات مناسب تری به زائران عزیز در پارکینگ نسبت به سال‌های گذشته داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به نیازمندی ترمیم و بهسازی پل‌های آبادان و خرمشهر جهت سهولت در تردد زائران اربعین حسینی، بیان کرد: برای اجرایی شدن این عملیات سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار درخواست گردیده که با جدیت به دنبال تخصیص و جذب این اعتبار هستیم.
کاوه‌پور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را توفیق الهی عنوان کرد و ابراز داشت: علاوه بر اخذ اعتبارات عمرانی استان خوزستان می بایست به دنبال جذب منابع دیکر باشیم تا بتوانیم ارائه‌گر خدمات مناسب و مطلوب به زائران آقا ابا عبدالله الحسین علیه السلام باشیم‌.
وی ادامه داد: شهرهای آبادان و خرمشهر جدای از یکدیگر نیستند و از دیرباز این دو شهرستان با یکدیگر عهد برادری دارند ، لذا معاونت‌های خدمات شهری و عمرانی هر دو شهرداری می بایست با همفکری و هماهنگی به صورت یک‌شکل و یکپارچه نسبت به خدمات رسانی و همچنین ایجاد سایبان‌ها و مه‌پاش‌های مسیر پیاده‌روی زائران اربعینی را احداث کنند‌.
وی با اشاره به آغاز پروژه های عمرانی شهرداری آبادان در مرز شلمچه گفت: این پروژه ها شامل احداث جاده در ورودی شهر،خرید ۲ کارخانه سیار یخ سازی، یک دستگاه کانکس سردخانه ای، خرید ماشین آلات از جمله کمپرسی،  خودروی آتش نشانی و حمل پسماند،احداث سرویس های بهداشتی، مجتمع خدماتی رفاهی، سایبان و مه پاش است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    لطفا اولیت اول خدمات رسانی و رضایتمندی شهروندان همان شهر باشد.

  • اردبیل
    0

    چرا امسال هم عزاداری کم رونق بود وهم نام نویسی برای اربعین خیلی کم است?!

  • ناشناس
    0

    من به ناحق ۵۰ میلیون مالیات دادم من راضی نیستم

  • ناشناس
    0

    برا این وقتا بودجه مشکلی ندارد.مرغم 150تومن بشه جهنم

  • ههه
    0

    ملت خر تا دو ماه مشغول باشید فقط نفرات را زیاد کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها