حضور مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در مراسم خاکسپاری مادر سردار شهید علی هاشمی

مراسم تشییع باشکوه پیکر مادر شهید سردار علی هاشمی با حضور بسیاری از مقامات کشوری و لشکری و خیل عظیم مردم حق شناس استان خوزستان برگزار شد.

حضور مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در مراسم خاکسپاری مادر سردار شهید علی هاشمی

در این مراسم که  آقای احمدی مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز و  هیات مدیره  نیز حضور داشتند، پیکر مادر شهید علی هاشمی در قطعه ۲ شهدا به خاک سپرده شد.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در حاشیه این مراسم با عرض تسلیت این واقعه به خانواده معظم شهید و عموم مردم ولایت مدار خوزستان ، گفت: مادری  که خالصانه و برای رضایت حضرت حق  عزیزترین سرمایه های خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا ارواح قدسی آن طائر ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشند باید به روح این سفر کرده و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود فرستاد.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه شرکت لوله سازی اهواز  مفتخر است در سنگر تولید و تلاش برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و آرمان های امام و انقلاب اسلامی  در راستای عمل به وصایای شهدا و امام شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهد کرد.  د

گفتنی است زکیه اهوازیان مادر سردار هور، در حالی که تنها ۱۳ سال از پیدا شدن پیکر فرزند شهیدش یعنی سرلشکر علی هاشمی می‌گذشت،‌ بامداد شنبه ۲۸ مردادماه، دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست. وی صبح امروز یکشنبه ۲۹ مردادماه تشییع و در جوار یادمان فرزند شهید خود در قطعه شهدای آرامستان بهشت‌آباد اهواز، به خاک سپرده شد. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها