مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز:

خدمات سازمان موتوری شهرداری اهواز در مرز چذابه

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز خدمات این سازمان را در مرز چذابه در ایام اربعین حسینی امسال تشریح کرد.

خدمات سازمان موتوری شهرداری اهواز در مرز چذابه

اسماعیل آخوند شوشتری اظهار کرد: از آنجایی که شهرداری اهواز شهرداری معین وعهده دار آرائه خدمات در مرز ایران و مواکب شیب عراق  تعیین شده این سازمان به دستور شهردار اهواز در مرز چذابه مستقر شده است.

او ادامه داد:استقرار دستگاه  مکنده پرس حمل زباله، 2 دستگاه بیل مکانیکی و بالابر،خودروی کارواش صنعتی خاور و تریلی و کمرشکن در بخش خدمات موتوری و خودرویی در مرز چذابه صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز یادآور شد: همچنین 15نفر نیروی انسانی به صورت نوبت کاری و  تیم فنی تعمیرات خودرو برای سرویس خودروها  و  شستشوی ضدعفونی کردن  خودروهای حمل پسماند روزانه در 6مرحله به تناژ بیش از 8تن روزانه جمع آوری و در اختیار سازمان پسماند برای بازیافت قرار میدهند 

آخوند شوشتری گفت جابجایی بیش از 8 دستگاه سرویس های بهداشتی متحرک بزرگ،حمل وتخلیه و ارسال 20دستگاه کانکس به همراه  جرثقیل از دیگر خدمات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در مرز چذابه است.

او افزود:خاک کشی حد فاصل بین إیران وعراق, پاک سازی دو طرف مسیر فوق با گریدر، کمک به مواکب و در اختیار دادن خودرو و دستگاه های سنگین برای خاک کشی و اصلاح مسیر تردد آنها از دیگر خدمات سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز بوده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز یادآور شد: با توجه به جلسه ستاد اربعین شهرداری و تأکید شهردار اهواز ومعاون خدمات شهری بر ارائه خدمات مطلوب،  با استفاد ه از دستگاه های با سازی شده  و جدید خریداری شده میزان خدمات امسال را در مرز چذابه بهتر کرده است.

photo_۲۰۲۳-۰۸-۲۷_۲۲-۱۲-۵۵

photo_۲۰۲۳-۰۸-۲۷_۲۲-۱۲-۴۶

photo_۲۰۲۳-۰۸-۲۷_۲۲-۱۲-۳۸

photo_۲۰۲۳-۰۸-۲۷_۲۲-۱۲-۲۲

photo_۲۰۲۳-۰۸-۲۷_۲۲-۱۳-۰۶

منبع: جنوب فردا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد