گزارش ویدئویی از آیین بهره برداری از مخازن استراتژیک ذخیره‌سازی ملاس در شرکت رازی

مخازن استراتژیک ذخیره‌سازی ملاس در شرکت خمیرمایه و الکل رازی به بهره برداری رسید. ویدئویی در این ارتباط را ببینید.

گزارش ویدئویی از آیین بهره برداری از مخازن استراتژیک ذخیره‌سازی ملاس در شرکت رازی

به گزارش پایگاه خبری خبر فوری ، شهرام فرهمند، مدیر عامل شرکت الکل و خمیر مایه رازی گفت: با هدف جلوگیری از خام‌فروشی ملاس و افزایش توان ذخیره‌سازی جهت رهبری بازار در ارتباط با محصولات این شرکت، ساخت مخازن استراتژیک ذخیره‌سازی ملاس در این شرکت از سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت.

فرهمند افزود: این دو مخزن دارای  ۱۵ هزار مترمکعبی می‌باشند که با اعتبار  ۵۶۳ میلیارد ریال  ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی این دو مخزن ۵۴ هزار نفر ساعت کار انجام شده است، ادامه داد: با ساخت  این ۲ مخزن، ظرفیت تولید ۲ محصول خمیرمایه و الکل ۱۷ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت خمیر مایه و الکل رازی گفت: در سال جاری افزایش ظرفیت تولید ۴۰ میلیون لیتر الکل و عبور از ۱۲ هزار تن خمیر مایه را پایه گذاری کردیم تا نیاز داخلی و صادراتی کشور را تامین کنیم.

فرهمند افزود: با افزایش ظرفیت‌های تولید و عبور از ظرفیت اسمی در ۲ محصول خمیرمایه و الکل طبی، شرکت رازی سالانه به بیش از ۲۱۰ هزار تن ملاس نیاز دارد و در آینده‌ای نزدیک با شروع به کار کارخانه خوراک دام شرکت خمیرمایه و الکل رازی، این نیاز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به ذخیره سازی ملاس، افزایش و تداوم تولید محصولات شرکت، در سال جاری بیش از ۱۶ میلیون دلار صادرات ارزی داشته و پیش بینی می‌کنیم برای سال آینده ۲۵ میلیون دلار صادرات داشته باشیم.

حجم ویدیو: 11.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها