ایزدخواه: نمایندگان خوزستان پاسخگوی مشکلات استان باشند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: من اخبار مسائل و مشکلات استان خوزستان را در فضای مجازی پیگیر هستم اما این ها مشکلات جاری است و خود نمایندگان استان باید در این زمینه پاسخگو باشند. پرده تلخی از واقعیت تتلو را بر ملا ساخت.

ایزدخواه: نمایندگان خوزستان پاسخگوی مشکلات استان باشند

روح الله ایزدخواه در گفت و گو با خبر فوری در پاسخ به این سوال که با توجه به اهمیت خاصی که برای دغدغه های مردم خوزستان دارید لطفا نظر خود را صریح و شفاف در مورد دلیل نارضایتی مردم علیرغم تخصیص و هزینه کرد اعتبارات دولتی با توجه به شناختی که از اهواز دارید اعلام کنید اظهار داشت: من اطلاعات میدانی و اجرایی دستگاه های استان را ندارم و نمی توانم قضاوت کنم چرا که باید مبتنی بر آمار صحیح و درست باید اظهارنظر کنم. آماری ندارم که بگویم چه کارهایی انجام شده و چقدر حیف و میل شده یا نشده است.

وی ادامه داد: مواردی را که مردم رجوع می کردند مانند مساله میدان میوه و تره بار را به من اعلام می کردند و من در این باره پیگیری هایی کردم اما نمی توانم بگویم که فلان بخش چه عملکردی داشته و یا نداشته است.

ایزدخواه گفت: من اخبار خوزستان را دنبال می کنم اما پاسخگویی به مشکلات مردم خوزستان و اهواز وظیفه نمایندگان این استان است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها