از سوی اداره‌کل صمت خوزستان؛

شرکت خمیرمایه و الکل رازی پروانه تحقیق و توسعه دریافت کرد

پروانه تحقیق و توسعه از سوی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان به منظور انجام فعالیت‌های توسعه‌ای و کاربردی به شرکت خمیرمایه و الکل رازی اعطا شد.

شرکت خمیرمایه و الکل رازی پروانه تحقیق و توسعه دریافت کرد

به گزارش روابط‌عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی با اعلام این خبر گفت: پس از گذراندن دوره آموزشی اعضای واحد برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و واحد تحقیق و توسعه شرکت و طی بازدیدی که توسط کارشناسان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت از واحد تحقیق و توسعه و آزمایشگاه‌های شرکت به عمل آمد مشاهده شد که این مجموعه باتکیه‌بر تجربیات، نیروهای متخصص و امکانات خود توانسته دستاوردهای ارزشمندی در بومی‌سازی، نوآوری، توسعه و بهبود مستمر محصولات جهت پاسخگویی به انتظارات و نیازهای داخلی و خارجی به دست آورد.

مهندس شهرام فرحمند اضافه کرد: باتوجه‌به برنامه راهبُردی و اهداف شرکت و وجود تجهیزات و امکانات کارگاهی - آزمایشگاهی و نیروهای کارآزموده، جهت حفظ و تداوم این دستاوردها و گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی - صنعتی و طراحی و توسعه محصولات، باتوجه‌به توانمندی بالای واحد تحقیق و توسعه، صلاحیت شرکت خمیرمایه و الکل رازی برای دریافت پروانه تحقیق و توسعه به طور کامل احراز و موفق به کسب «پروانه تحقیق و توسعه» شدیم.

مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی افزود: دریافت این پروانه گام مهمی در مسیر پیشرفت فعالیت‌ها و پروژه‌های دانش‌محور در شرکت خمیرمایه و الکل رازی خواهد بود و می‌تواند از طریق بخشودگی مالیاتی به کاهش هزینه‌های سازمان در حوزه‌های پژوهشی و نوآوری کمک کند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت اخذ این پروانه اظهار کرد: با اخذ این پروانه تمام تلاش مجموعه بر این است که پروژه‌های بیشتری در جهت رفع موانع تولید، زیست‌محیطی و غیره تعریف کنیم و به دنبال آن بتوانیم از معافیت مالیاتی قراردادهای پژوهشی بهره بگیریم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها