نشست استاندار خوزستان با شیوخ باوی برای رفع مشکلات منطقه

نشست استاندار خوزستان با شیوخ باوی در مضیف شیخ سمیر باوی برگزار شد.

نشست استاندار خوزستان با شیوخ باوی برای رفع مشکلات منطقه

 به گزارش خبر فوری در ابتدای این نشست شیخ سمیر باوی ضمن خوش آمدگویی به استاندار خوزستان وهیئت همراه اظهار کرد: استاندار خوزستان انسان مردمی و انقلابی است که روحیه جهادی شان می تواند به عمران استان و شهرستان اهواز، کارون، باوی وحمیدیه کمک بزرگی کند.

وی با اشاره به برخی مشکلات مردم افزود: مشکلات مردم در مناطق حاشیه ای شهرستان اهواز و ‌کارون تقریبا مشابه است و بیشتر آنها با بیکاری، کمبود امکانات آموزشی، ورزشی، بهداشتی، کشاورزی، آب شرب و عمران شهری و روستایی دست و پنجه نرم می کنند.

باوی بیان کرد: کردم سرمایه این نظام هستند و باید مطالبه مردم را در اولویت کار خود قرار دهیم. 

در ادامه این نشست شیخ بدر زرگانی از استاندار خوزستان با اشاره به درخواست خود از استاندار درمورد آبگیری کانال هدایت آب به کانون های ریزگرد برای تامین آب کشاورزان عنوان کرد: خوشبختانه به دستور استاندار پمپ های این کانال از روز شنبه روشن شد و کشاورزان در حال استفاده از آن هستند.

photo_۲۰۲۳-۱۲-۰۳_۱۹-۴۷-۵۴

در ادامه شیخ حسین ناصری نیز با اشاره به برخی مطالبات مردم گفت: مسیر روستای غزاویه وروستاهای مجاور از جاده شیرین شهر به روستاهای دیگر باید بازسازی شود. 

همچنین شیخ رضا زرگانی اظهار کرد: درخواست می کنیم شرکت نفت از اعتبارات مسئولیت های اجتماعی در بخش غیزانیه برای اصلاح واحداث راه روستایی کمک کند.

در این نشست شیخ مناحی زرگانی و شیخ امیر زرگانی نیز  از عملکرد شهردار و عدم توجه به منطقه زرگان انتقاد کردند.

photo_۲۰۲۳-۱۲-۰۳_۱۹-۴۷-۴۲

در پایان این نشست 

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان ضمن تشکر از شیخ سمیر باوی بابت تشکیل این جلسه و موارد که در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: ان شاءلله در اسرع وقت این موارد پیگیری خواهد شد.

وی افزود: همچنین از حاضرین در این جلسه می خواهیم برای حل مشکلات منطقه همکاری و همفکری داشته باشند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سلام
    0

    انشاالله همیشه ازاین جلسات باشه با شیوخ وبزرگان شهرهاجهت بررسی مشکلات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها