وقتی فولاد اکسین جور نفت را می کشد/ نبض تولید ورق عریض در دست فولاد اکسین است

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: در دو سال گذشته صادرات زنجیره فولاد به تنهایی ۱۵ درصد ارز کشور را تامین کرد و توانست جایگزین مناسبی برای صادرات نفتی باشد

وقتی فولاد اکسین جور نفت را می کشد/ نبض تولید ورق عریض در دست فولاد اکسین است

علی محمدی امروز ۱۶ آذرماه در حاشیه لیگ رسانه امید اظهار کرد: زنجیره فولاد به عنوان یک صنعت مادر، ۲ میلیون شغل را به صورت مستقیم و غیرمستقیم در سراسر ایران ایجاد کرده است.

او با بیان این که در دو سال گذشته صادرات زنجیره فولاد به تنهایی ۱۵ درصد ارز کشور را تامین کرد، افزود: از این نظر ما توانستیم جایگزین مناسبی برای صادرات نفتی باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین تصریح کرد: فولاد اکسین خوزستان جزء ۱۰ شرکت تولیدکننده ورق صنعت نفت و پتروشیمی دنیا و تنها تولیدکننده‌ این ورق در خاورمیانه است.

محمدی با بیان این که تا پیش از به بهره برداری رسیدن شرکت فولاد اکسین ورق های مورد نیاز از خارج تامین می شد، ادامه داد: امروز نه تنها توانسته ایم نیازهای ورق های مورد نیاز را تامین کنیم، بلکه به ۱۸ کشور دنیا صادرات داشته ایم.

او به رشد ۱۰۰ درصدی سودآوری فولاداکسین نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: تولید شرکت نسبت به ۸ ماه سال گذشته رشد ۲۵ درصدی را به دنبال داشته است. 

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با اشاره به کسب عنوان صادر کننده برتر در آبان امسال، یادآور شد: در جوامع امروز یکی از معرفه‌های قدرت میزان تولید فولاد است و پیشرفت و توسعه کشورها در گرو تولید این صنعت است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها