آماده سازی شرکت خمیرمایه و الکل رازی برای پذیرش در فرابورس

فعالان بازار سرمایه از شرکت خمیرمایه و الکل رازی بازدید کردند.

آماده سازی شرکت خمیرمایه و الکل رازی برای پذیرش در فرابورس

به نقل از روابط عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، بیش از هفتاد نفر از مدیران نهادهای مالی ایران و فعالان بازار سرمایه کشور از شرکت خمیرمایه و الکل رازی بازدید کردند و دستاوردها و موفقیت‌های به‌دست‌آمده در زمینه‌های مختلف را ستودند. 

به گزارش روابط‌عمومی شرکت خمیرمایه و الکل رازی، این هیئت از ظرفیت‌های موجود در شرکت رازی بازدید کردند و از نزدیک با فرایند تولید محصولات الکل طبی، خمیرمایه، گاز بایو دی‌اکسیدکربن، یخ خشک و ویناس تغلیظ شده آشنا شدند.

در این بازدید که دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و جمعی از مدیران نیشکری آنها را همراهی می‌کرد، مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی بازدیدکنندگان را در جریان دستاوردهای این شرکت قرارداد.

در ادامه، مدیران نهادهای مالی و فعالان بازار سرمایه به همراه مدیران نیشکری با حضور در کشت و صنعت‌های نیشکری از ظرفیت‌های این صنعت بازدید کردند و از نزدیک با فرایند تولید شکر و محصولات جانبی آشنا شدند.

مدیران نهادهای مالی و فعالان بازار سرمایه ایران روز پنج‌شنبه (۲۳ آذرماه) نیز نشستی با مدیران ارشد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار کردند. در این نشست، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و سهام‌داران شرکت توسعه نیشکر به سؤالات و ابهامات آن‌ها پاسخ دادند.

دکتر جواد وکیلی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات مجموعه عظیم نیشکر را ثمره ده‌ها زحمت و تلاش خادمان حوزه تولید و صنعت ایران اسلامی دانست و با قدردانی از دکتر ناصری مدیرعامل نیشکر و همه کارکنان این صنعت، اعلام کرد که هم‌اکنون شرکت توسعه نیشکر به حدی از پایداری، توانمندی و اقتدار مالی رسیده که پس از عرضه در بورس، به یکی از شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه تبدیل می‌شود.

از سوی دیگر، دکتر حامد عین افشار رئیس هیئت‌مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آماده‌شدن کشت و صنعت امام خمینی (ره) و شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت‌های تابعه توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای پذیرش در فرابورس خبر داد و گفت، پس از تعیین تکلیف عرضه سهام شرکت توسعه نیشکر، عرضه سهام این شرکت‌ها و سایر شرکت‌های زیرمجموعه توسعه نیشکر نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، دی‌ماه سال گذشته، درخواست سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس پذیرفته شد و به‌زودی سهام این شرکت با محصولات متنوّع، شگفتی‌ساز تاریخ بورس می‌شود.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مزارعی هوشمند در وسعتِ ۸۴ هزار هکتار و روش‌های نوین در «داشت، کاشت و برداشت»، نام و آوازه‌اش در منطقه به‌عنوان صنعتی پیشرو، طنین‌انداز شده که از پسماندش، محصولات استراتژیکی نظیر الکل طبی، خمیرمایه، کاغذ، ام. دی. اف، نئوپان، خوراک دام و انواع شکرهای دارویی و طعم‌دار تولید می‌شود و با این حجم از تولید، کام بورس شیرین خواهد شد.

در حال حاضر ۸۰ درصد از سهام این شرکت، متعلق به بانک‌های ملی و صادرات و ۲۰ درصد آن نیز متعلق به وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت است.

photo_2023-12-21_10-45-47

photo_2023-12-21_10-45-52

photo_2023-12-21_10-45-59

photo_2023-12-21_10-46-15

photo_2023-12-21_10-46-25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها