جلسات بررسی بودجه سال 1403 مناطق هشتگانه شهرداری اهواز برگزار شد

جلسات بررسی بودجه سال 1403 مناطق هشتگانه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر جاسم موسی پور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و با حضور مدیران مناطق، منصور قاسمی سرپرست اداره برنامه ریزی و بودجه و روسای ادارات برنامه ریزی مربوطه در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

جلسات بررسی بودجه سال 1403 مناطق هشتگانه شهرداری اهواز برگزار شد

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی بیان کرد: پیش بینی مبلغ بودجه سال 1403 با در نظر گرفتن حداقل 30 درصد افزایش مبلغ بودجه نسبت به اصلاحیه بودجه سال 1402 درنظرگرفته می شود. 

دکتر جاسم موسی پور افزود: اعتبارات سرمایه ای و هزینه ای با حضور مدیران مناطق بررسی و مبالغ دریافت کمک مناطق از شهرداری مرکز در سال 1403 مشخص شد. 

وی با اشاره به اینکه در این جلسات منابع درآمدی مناطق مورد ارزیابی قرارگرفت، تاکید کرد: افزایش منابع درآمدی مناطق برای سال 1403 با توجه به ظرفیت های موجود مناطق در نظر گرفته شود. 

منصور قاسمی سرپرست اداره برنامه ریزی و بودجه نیز بودجه مصوب سال 1402، عملکرد هشت ماهه مناطق، مباحث درآمد، متمرکز، دریافت کمک، اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای مناطق در سال 1402 و پیشنهادی برای سال 1403 را تشریح کرد. 

مدیران مناطق هم در این جلسه پیرامون منابع درآمدی، اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای سال 1403 و چالش هایی که با آن روبرو هستند گفتگو کردند. 

در پایان پس از بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه مبلغ پیشنهادی بودجه سال 1403 برای مناطق هشتگانه مشخص شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها