ورود بانک سپه به حوزه نفت و پتروشیمی

مدیریت بانک سپه در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان از ورود این بانک به حوزه صنعت نفت به خصوص پتروشیمی خبر داد.

ورود بانک سپه به حوزه نفت و پتروشیمی

دکتر مهرشاد شجاعی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان افزود: همچنین این بانک در حوزه پتروشیمی عملکرد قابل قبولی داشته و می توان گفت که ۷۰ درصد از این فعالیت ها با همکاری بانک سپه صورت گرفته است.
شجاعی با اشاره به فعالیت این بانک در سطح استان خوزستان در زمینه هایی از جمله اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: همچنین در بخش هایی از جمله اشتغالزایی و حتی ساخت مسکن با اولویت نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی عملکرد این بانک دو برابر سایر بانک ها بوده است.
وی با اشاره به پرداخت تسهیلات در بخش فرزند آوری از سوی بانک سپه تاکید کرد: این موضوع یکی از تکالیف است که به دنبال اجرایی ومحقق کردن آن هستیم.
مدیریت بانک سپه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال تعداد زیادی پرونده در حوزه تسهیلات در این بانک به ثبت رسیده است بیان داشت: عملکرد این بانک در حوزه پرداخت تسهیلات نیز بسیار مثبت بوده است.
شجاعی با بیان اینکه در استان خوزستان حدود ۱۴۸ شعبه بانک سپه فعال هستند تصریح کرد: یک هزار و ۸۰۰ نیرو نیز در این بانک ها مشغول به فعالیت هستند.
وی ادامه داد: این بانک امسال در رشد ضانت نامه، رشد ال سی و رشد تسهیلات کسب و کار خرد بالاترین عملکرد را در بین بانک ها داشته است.

منبع: ندای کارگر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها