"جام جوان پهلوان" میزبان پنج هزار ورزشکار استان تهران در باقرشهر ری/ ویدئو

شهردار باقر شهر از توابع شهرستان ری گفت: رویداد فرهنگی و ورزشی با عنوان "جام جوان پهلوان" با حضور پنج هزار ورزشکار استان تهران در این شهر از پنجم آبان برگزار می‌شود.

"جام جوان پهلوان" میزبان پنج هزار ورزشکار استان تهران در باقرشهر ری/ ویدئو

مرتضی همتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران پیرامون رویداد فرهنگی و ورزشی جام جوان پهلوان اظهار داشت: آیین افتتاحیه این رویداد روز پنجشنبه پنجم دیماه با حضور استاندار تهران، مسئولان استانی و شهرستانی در میدان المپیک بوستان اطلسی باقرشهر برگزار می شود و تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه سالن و ۲۵ رشته ورزشی برای آقایان و بانوان در سه سطح برگزار می شود، خاطرنشان کرد: جام جوان پهلوان فرصتی است که ظرفیت ورزشی باقرشهر را برای سیاستگذاران و تصمیم گیران کشور بشناسانیم.

این مسئول اضافه کرد: عمده بضاعت ورزش کشور در عموم رشته ها متعلق به تهران است و بیشتر این ظرفیت در جنوب پایتخت و بخش قابل توجهی از این توانمندی به حوزه باقرشهر اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه این بضاعت و ظرفیت ورزشی باقرشهر توجه ویژه می طلبد، افزود: ورزشکاران تا میدان های بزرگ و رقیبان مقتدر نبینند رشد نخواهند کرد، برهمین اساس این رویداد با هدف کمک به شناسایی قابلیت های رورزشی این شهر طراحی و اجرا می شود.

همتی ادامه داد: این رویداد فرهنگی و ورزشی در راستای ایجاد انبساط خاطر اجتماعی برای شهروندان و امید آفرینی بین مردم در حد بضاعت شهرداری باقرشهر برگزار خواهد.

شهردار باقرشهر تاکید کرد: همانگونه مقام معظم رهبری فرموده اند جامعه و کشور ما نیاز به روحیه پهلوانی دارد.

این مسئول با بیان اینکه در یک نقطه تاریخی باقرشهر قرارداریم، اظهار امیدواری کرد: باکمک رسانه ها جام جوان پهلوان را در کشور نهادینه کنیم و شاهد اتفاقات خوب در این برنامه برای مردم این شهر باشیم.  

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد هزینه های این رویداد فرهنگی و ورزشی به بازسازی و به روز کردن مکان و سالن های ورزشی اختصاص دارد که در واقع نوعی سرمایه گذاری برای شهروندان و باقرشهر خواهد بود.

باقرشهر در جنوب تهران و همجوار با مناطق ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا و محل دفن و دپوی زباله کهریزک حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

رونمایی پوستر اولین رویداد فرهنگی ورزشی «جوان پهلوان» باقرشهر 

پوستر اولین رویداد فرهنگی ورزشی «جوان پهلوان» باقرشهر با حضور شهردار باقرشهر، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ری و استان تهران در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرداری رونمایی شد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها