عبور پر از رکورد از ماه‌های پر از چالش

آمار منتشره نشان می دهد شرکت فولاد خوزستان علیرغم ماههای پر از چالش و محدودیت بویژه در تابستان، توانسته رکوردهای خوبی را ثبت کند و در درامد فروش با جهش نزدیک به ۵۰درصد و عرضه به بازارهای داخلی و خارجی با رشد ۵.۲درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، وارد فصل زمستان شود.

عبور پر از رکورد از ماه‌های پر از چالش

درآمد فروش محصولات این شرکت از ابتدای فروردین تا انتهای آذر ۱۴۰۲، بیش از مجموع درآمدهای سال گذشته بوده است.

کسب این موفقیت ها در شرایطی که این شرکت در تابستان بدلیل محدودیت مصرف برق با چالش انرژی روبرو بود نشان می دهد کارکنان و مدیران شرکت اجازه نداده اند این چالش ها بر روند تولید و فروش اثر منفی بگذارد و رکوردهای سال قبل را شکستند.

 اگرچه قطعا اگر فولاد خوزستان با این محدودیت ها روبرو نمی شد شاهد رکوردها و موفقیت های تاریخی بیش از اکنون می بودیم، اما برنامه ریزی های اصولی برای پیشبرد برنامه های توسعه ای و بلندمدت از یکسو و بهینه سازی فعالیت ها و کاهش هزینه ها از سوی دیگر، و استفاده از زمان های محدودیت مصرف انرژی برای اقدامات ترمیمی و آماده سازی تجهیزات در کنار کسب این موفقیت ها از ثبات مدیریتی، برنامه محوری و تلاش جهادی در این شرکت حکایت دارد.

امیدواریم با تدبیر مسئولان عالی و رفع محدودیت هایی که در فصل گرما و سرما در مصرف انرژی ایجاد میشود، شاهد تصاحب بیش از پیش بازارهای بین المللی توسط فولادمردان کشورمان باشیم و بدین وسیله زمینه تقویت اقتصاد کشور را فراهم کنیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها