رئیس جبهه اصلاحات استان قزوین:

جبهه اصلاحات قزوین برای انتخابات مجلس لیستی ارائه نخواهد داد

رئیس جبهه اصلاحات استان قزوین گفت: جبهه اصلاحات استان قزوین با اتفاق آرای کامل عدم ارائه لیست و حمایت از فرد یا افراد خاصی تحت عنوان جبهه اصلاحات استان در انتخابات پیش رو را تصویب کردند.

جبهه اصلاحات قزوین برای انتخابات مجلس لیستی ارائه نخواهد داد

یوسف کرمی درباره رویکرد جبهه اصلاحات استان در حمایت از داوطلبان انتخابات مجلس گفت: دو روز پیش نشستی با حضور همه اعضای حقوقی جبهه اصلاحات استان برگزار شد و در آن موضوع انتخابات مورد بحث و بررسی جامع قرار گرفت.

رئیس جبهه اصلاحات استان قزوین عنوان کرد: با توجه به بحث‌های صورت گرفته دو تصمیم در جلسه گرفته شد؛ با توجه به مجموعه فرآیند انتخابات، جریان اقلیت حاکم، تنها به مشارکت مردم تاکید دارند و سایر شرایط لازم برای یک انتخابات آزاد مورد توجه قرار نگرفته تا همه شایسته‌ها بتوانند خود را در معرض انتخاب شدن قرار داده و مردم هم فرصت انتخاب کاندیداهای دلخواه خود را داشته باشند.

وی افزود: دبیران احزاب حاضر در جلسه با اتفاق آرای کامل عدم ارائه لیست و حمایت از فرد یا افراد خاصی تحت عنوان جبهه اصلاحات استان در انتخابات پیش رو را تصویب کردند.

دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شعبه استان قزوین بیان کرد: همچنین از آنجایی که بعضی از دوستان اصلاح طلب نیز ثبت نام کرده و حاضر شده‌اند خود را در معرض رای مردم قرار دهند، طبیعی خواهد بود که توفیق این افرد نسبت به افراد دیگر برای همه ما در اولویت قرار داشته باشد.

این فعال سیاسی ادامه داد: جبهه اصلاحات استان دست آن عده از دوستان و احزابی را که به صورت انفرادی تمایل دارند به افراد اصلاح طلب حاضر در عرصه انتخابات کمک کنند باز گذاشته و در این زمینه منعی وجود نخواهد داشت.

دبیر حزب اتحاد ملت ایران اسلامی شعبه استان قزوین خاطرنشان کرد: در نهایت این دو پیشنهاد به رای گذاشته شد و با حداکثر آرای حاضرین به تصویب رسید.

انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه مجلس خبرگان ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    احسنت به این عقلانیت و شجاعت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها