پانزدهمین سالگرد گرامیداشت ارتحال فقیه آیت‌الله العظمی حاج شیخ مرتضی انصاری برگزار می شود

گرامیداشت پانزدهمین سالگرد ارتحال فقیه عالی قدر آیت‌الله العظمی حاج شیخ مرتضی انصاری (سبط خاتم المجتهدین شیخ اعظم انصاری) ۱۸ اسفندماه برگزار می‌شود.

پانزدهمین سالگرد گرامیداشت ارتحال فقیه آیت‌الله العظمی حاج شیخ مرتضی انصاری برگزار می شود

حجت الاسلام و المسلمین  شیخ محمد حسن انصاری با بیان این خبر گفت : هر ساله به پاس خدمات فقیه عالیقدر و بزرگداشت این مجتهد والامقام یعنی والد معظم حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ مرتضی انصاری که از اسباط شیخ اعظم انصاری است، برنامه بزرگداشت برگزار می شود. 

فرزند حاج شیخ مرتضی انصاری اضافه کرد : هدف این است که حیات طیبه و خصوصیات ایشان از جهات مختلف برای نسل جوان بیان و تشریح شود.

وی یادآور شد : هر سال برنامه سالگرد آن فقیه والامقام در یکی از مساجد یا حسینه های سطح شهر برگزار شد که امسال پانزدهمین سال اجرای این برنامه است و در حوزه علمیه  آیت الله العظمی حاج شیخ میرزا محمد جعفر انصاری یعنی والد این مرحوم که موسس حوزه علمیه اهواز است، 

برگزار شود.

انصاری بیان داشت : نخستین حوزه علمیه اهواز ۸۰ سال پیش تاسیس شده و بزرگانی مانند است آیت الله طالقانی ، علامه جعفری، آیت الله شفیعی، حاج آقا سید نورالدین طباطبایی، این فقیه وارسته و اخوان ایشان در این حوزه تحصیل کردند و تربیت شدند‌.

وی تصریج کرد : در این برنامه سخنران یکی از طلاب این حوزه به نام حجت الاسلام و المسلمین آقا سید محمدجواد موسوی خواهد بود. ما بین این برنامه برای اولین بار کلیپ های از حالات این فقید وارسته برای حاضران به نمایش گذاشته می شود.ماوظیفه داریم نام بزرگان را زنده نگه داریم تا مردم بلاخص نسل جوان از تاریخ علما و بزرگانشان مطّلع باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن انصاری یادآور شد : این برنامه روز جمعه ۱۸ اسفند ماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در چهارراه نادری رپ به روی سینما اکسین، خیابان کافی نبش خیابان مسلم در نخستین حوزه علمیه اهواز با حضور شخصیت ها و مسئولان استانی برگزار می شود. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد