رئیس هیئت پارلمانی ایران در ژنو:

اتحادیه بین‌المجالس و غیرمتعهدها در حمایت از غزه می تواند نقش مهمی داشته باشد

مجتبی یوسفی پس از پایان نشست بخش پارلمانی جنبش غیرمتعهدها در حاشیه صدو چهل و هشتمین نشست اتحادیه بین‌المجالس در ژنو گفت: می‌توان از ظرفیت‌های این نهادهایی بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها استفاده کرد.

اتحادیه بین‌المجالس و غیرمتعهدها در حمایت از غزه می تواند نقش مهمی داشته باشد

مجتبی یوسفی عنوان کرد: یکی از ظرفیت‌های مجامع بین‌المللی، نقش پارلمان‌هاست که هرازگاهی نمایندگان مجالس عضو اتحادیه بین‌المجالس و جنبش غیرمتعهدها دور هم جمع می‌شوند و می‌توان از ظرفیت پارلمانی این نهادها برای محکومیت رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی استفاده کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر کارکرد خود را از دست داده‌‌اند تصریح کرد: متاسفانه سازمان‌های مدعی حقوق بشر امروز در برابر نسل‌کشی بیش از ۳۲هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان در باریکه‌غزه کارایی نداشته‌اند.

یوسفی تاکید کرد: تلاش شد با حضور فعال در ژنو برای متوقف کردن ماشین جنگی رژیم صهیونیستی در باریکه غزه از ظرفیت‌های بخش پارلمانی اتحادیه بین‌المجالس و جنبش غیرمتعهدها استفاده شود.

سومین نشست بخش پارلمانی کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها با حضور نمایندگان شصت کشور عضو این نهاد به‌ میزبانی مجلس ملی جمهوری آذربایجان در حاشیه صدو چهل و هشتمین نشست اتحادیه بین‌المجالس و با حضور هیات پارلمانی ایران به ریاست «مجتبی یوسفی» در ژنو برگزار شد.

حجم ویدیو: 12.02M | مدت زمان ویدیو: 00:02:44 | دانلود ویدیو
منبع: هورخبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دیگه شماها اهمیتی در جهان ندارید چون دنیا می داند شماها چقدر ریاکار هستید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها