امروز ایران مقتدر تر از کل زمان تاریخ است

نشست تبیین و حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق به میزبانی شرکت لوله سازی اهواز در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس (ع) این شرکت برگزار شد.

 امروز ایران مقتدر تر از کل زمان تاریخ است

 حجت الاسلام والمسلمین سیدامیر میرعلایی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)اهواز در این نشست  با تبریک بمناسبت عملیات غرور آفرین وعده صادق از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  بعد از وقوع یک جنگ، جنگ روایت ها آغاز می شود. دشمن امید بسته که وقتی در عرصه میدانی موفق نشده در عرصه افکار عممی موفق شود و روایت خود را به کرسی بنشاند.

فرمامده ناحیه مقاومت بسیج امام علی ( ع) اهواز افزود: رژیم صهیونیستی  در شش ماه گذشته یک شهر را با خاک یکسان کرد و 33 هزار نفر را از بین برد.  اما هیچ موفقیتی در عرصه میدانی کسب نکرده است. هدف این رژیم، از بین رفتن حماس و کوچ دادن مردم غزه  و از بین بردن تونل های زیرزمینی بود و می خواستند بعد از طوفان الاقصی آبروی از بین رفته خود را ترمیم  کنند اما کدام هدف شان محقق شده است؟ 

حجت الاسلام و المسلمین میرعلایی بیان داشت : به جز زنان و کودکان چند نفر از جبهه مقاومت را از بین بردند؟ مساله فلسطین در معامله غرب به سمتی رفته بود تا به فراموشی سپرده شود و سفارت های این رژیم یکی پس از دیگری در سفارت های کشورهای  اسلامی باز می شد اما چه شد؟

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  امام علی (ع) اهواز گفت: کار به جایی رسید که آمریکا برای حفظ آبروی خود و به دلیل انتخاباتی که پیش رو دارد در کمیسیون حقوق بشری شورای امنیت رای ممتنع داد.

میرعلایی با بیان اینکه امروز غزه سر تا پا خون است اما مردم آن احساس عزت می کنند، گفت: رژیم صهیونیستی از درون می دید هر روز کف خیابان ها اعتراضات علیه نخست وزیر و کابینه جنگش وجود داشت و اقتصاد بهم ریخته است و در عرصه بیرون هم آبرویی برایش نمانده و در عرصه نظامی هر چه می زند به موفقیت نمی رسد. 

وی عنوان کرد: رژیم  صهیونیستی در چهار سال گذشته شش تا هفت دولت تغییر داده است و خود به دست خود در حال فروپاشی است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  امام علی (ع) اهواز گفت: جمهوری اسلامی ایران یا وجود این نیروهای مسلح مقتدر و رهبر آگاه اقدامات عاقلانه و مدبرانه انجام داد و درگیر اقدامات هیجانی و ... نشده است.

میرعلایی گفت: بعد از ماجرای سفارت، فکر کردند جمهوری اسلامی ایران ممکن است اقدامی انجام ندهد و فضای رعب و وحشتی ایجاد کردند که اسرائیل دیوانه است و ممکن است هر کاری کند و از طرفی ذرات خانه هسته ای هم دارد و در این شش ماه این رژیم به اندازه کل عمر پلیدش اقدامات جنون آمیز انجام داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  امام علی (ع) اهواز گفت: از سوی دیگر محاسبه آنها این بود که ایران دنبال ثبات و آرامش است و نهایتا اقدامات محدودی و خارج از خاک ایران و توسط نیروهای نیابتی انجام می دهد اما اقدام بی سابقه ای انجام دادیم و اقتدار خود را به دنیا نشان دادیم. 

وی عنوان کرد: هدف ایران در این عملیات کشتن انسان ها و تخریب های آن چنانی نبود بلکه هدف نمایش اقتدار بود. در واقع رزمایشی در وسعت کل دنیا بود. ایران از پهبادها و موشک هایی استفاده کرد که آخرین مدل ها نیستند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  امام علی (ع) اهواز با اشاره به هماهنگی میدان و دیپلماسی گفت: در جلسه شورای امنیت در نهایت رژیم صهیونیستی و آمریکا نتوانستند یک قطعنامه نصفه و نیمه علیه ایران صادر کنند که این ناشی از هماهنگی میدان و دیپلماسی است. 

وی بیان کرد: ایران عادلانه مومنانه و حکیمانه جنگید و در دل سران کفر رعب و وحشت ایجاد کرد.

میرعلایی گفت: صهیونیست ها می گفتند اگر ایران اقدامی کند اف 35 ها بلند می شوند که ایران قبل از بلند شدن آن را زد. در این عملیات اقدام خاصی از سوی عراق، سوریه، لبنان و یمن انجام نشد و ایران می خواست تنها قدرت نمایی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  امام علی (ع) اهواز در پایان  گفت: اکنون ما وظیفه داریم نگذاریم دشمن شکست خورده در عرصه نظامی در عرصه روانی پیروزی کسب کند. امروز ایران مقتدر تر از کل زمان تاریخ است. ما به دنبال جنگ نیستیم و برای دفاع مشروع خود اقدام کرده ایم.

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۷_۱۱-۳۷-۴۵

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۷_۱۱-۳۷-۳۹

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۷_۱۱-۳۷-۳۱

photo_۲۰۲۴-۰۴-۱۷_۱۱-۳۸-۱۰

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • سید عزیز
    0

    بهت نمیاد تاریخ رو خونده باشید هیچ کسی از ضعیف بودن کشورش خوشحال نمیشه ولی خداییش طوری حرف نزنید که مسخره تون کنن .خدا رو شکر که ما قدرتمندیم ولی نه اونجور که شما میفرمایید.

  • ناشناس
    0

    اصلا مدرسه رفتی تو کتاب تاریخ خواندی .
    فقط حرف مفت می زنی . یا اصطلاحا روزه می خونی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها