ارتقا سطح همکاری‌ها با شرکت لوله سازی اهواز برای اجرای پروژه‌های مختلف

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان بر ارتقا سطح همکاری‌ها میان شرکت لوله سازی اهواز و شرکت گاز خوزستان به منظور اجرای پروژه‌های مختلف تاکید کرد.

ارتقا سطح همکاری‌ها با شرکت لوله سازی اهواز برای اجرای پروژه‌های مختلف

نادر قلی زری میدانی در حاشیه بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز در نمایشگاه بین المللی نفت در تهران اظهار کرد: شرکت لوله سازی اهواز یکی از کارخانه های قدیمی تولید لوله در استان و کشور است و ارتباط تنگاتنگی از نظر مراودات با شرکت گاز خوزستان دارد.

وی افزود: امیدواریم همکاری شرکت گاز خوزستان و شرکت لوله سازی اهواز بیش از پیش ادامه داشته باشد و بتوانیم در اجرای پروژه های مختلف با این شرکت توانمند همکاری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: پیشرفت های روز افزونی برای شرکت لوله سازی اهواز در تولید لوله های متنوع و تامین نیاز شرکت های گاز آرزو میکنم.

شرکت لوله‌سازی اهواز با ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع لوله‌های فولادی، ۵ میلیون متر مربع پوشش خارجی(جداره بیرونی) و ظرفیتی بالغ بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع پوشش داخلی(جداره درونی)، بعنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله در خاورمیانه شناخته شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور بیش از ۱۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت در حال برگزاری است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها