کلنگ‌زنی عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز

منتخب مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه طرح‌های عمرانی، حلقه مفقوده استان و شهرستان اهواز هستند،اظهار کرد: با همت مسئولان، اعتبارات خوبی از سفرهای ریاست جمهوری و از محل آلایندگی‌ها جذب شد واز این طریق طرح‌های خوبی در حال اجرا است.

کلنگ‌زنی عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز
محمد امیر منتخب مردم اهواز، باوی،حمیدیه، کارون در مجلس شورای اسلامی در آئین آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز؛ گفت:طرح های عمرانی خوبی درشهرستان اهواز در حال اجرا است.
منتخب مردم اهواز، باوی،حمیدیه، کارون، با بیان اینکه طرح‌های عمرانی، حلقه مفقوده استان و شهرستان اهواز هستند؛ خاطرنشان کرد: با همت مسئولان، اعتبارات خوبی از سفرهای ریاست جمهوری و از محل آلایندگی‌ها جذب شد واز این طریق طرح‌های خوبی در حال اجرا است.
محمد امیر افزود: با توجه به اعتبارات جذب شده، در آینده شاهد کلنگ زنی و اجرای طرح‌های بهتری در بحث عمران و فرهنگی خواهیم بود.
امیر در پایان از تلاش‌ها و پیگیری های فرماندار اهواز، مدیرکل امور روستایی و بخشدار مرکزی در زمینه اجرای طرح های عمرانی در روستاها تقدیر کرد.گفتنی است عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی اهواز روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
با حضور موالی‌زاده فرماندار اهواز، سید محسن موسوی‌زاده و محمد امیر منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، مرتضی باوی مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری، بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین، دهیاران و شوراهای اسلامی و روستائیان آغاز شد

 

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها